Jobs

Jobs

12 Jobs gevonden

Hr assistent

Temse, België

Vacature: HR Assistent   Locatie: Temse   Wij zijn op zoek naar een administratieve duizendpoot die passie heeft voor dossierbeheer en klantgericht onthaal binnen de transportsector.Als HR Assistent ben jij verantwoordelijk voor het beheren van personeelsdossiers, het coördineren van HR-gerelateerde administratieve taken en het verwelkomen van medewerkers en bezoekers op een professionele manier.      
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HR assistant

Bekkevoort, België

Vivaldis Office is op zoek naar een HR Officer / Payroll Officer voor onze klant in Bekkevoort. Onze klant is gespecialiseerd in binnendeuren en kozijnen. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als HR Officer / Payroll Officer bestaat uit: Je bent verantwoordelijk voor het tijdig en correct begeleiden van het payroll proces;Je staat in voor de loonberekening en opvolging van alle sociaal administratieve verplichtingen;Je staat in voor het beantwoorden van vragen rond arbeidsvoorwaarden;Je werkt mee aan de gegevensverzameling en- verwerking ter ondersteuning van het HR beleid;Je gaat op zoek naar nieuwe collega's;Je bent actief bezig met operationele HR zaken;Tot slot sta je nauw in contact met alle medewerkers en leidinggevenden.
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

HR assistent

Maaseik, België

Voor een bedrijf gelegen te Maaseik, gespecialiseerd in de installatie van nutsvoorzieningen,  zijn we op zoek naar een HR medewerker. Je taken als HR assistent bestaan uit:   Personeelsadministratie en payroll;Checkin@work;Nieuwe medewerkers onthalen en op weg helpen;Opvolgen van opleidingen en subsidies;Opleidingen inplannen van nieuwe medewerkers;Tijdsregistratie nakijken;Algemene administratie omtrent personeelszaken.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HR Officer

Heverlee, Leuven, België

Passie voor recruitment? Ook kennis van generalistische HR? Zet jij werknemers op de eerste plaats?   Een toonaangevend bedrijf in heftrucks te Heverlee is op zoek naar een HR Officer om hen te helpen de juiste collega's te vinden. Dit is alvast een overzicht van jouw verantwoordelijkheden:   Je verzorgt het selectieproces van begin tot eind: vacatures opstellen, wervingskanalen selecteren en coördineren tot loononderhandeling en onboarding;Tijdens alle activiteiten bewaak je de employer brand en bouw je mee aan het imago. Denk aan scholen, stages, jobbeurzen en sociale media;Medewerkers kunnen bij jou en je collega terecht met al hun HR-vragen;Je bent actief betrokken bij de onboarding, werkt mee trainingsplannen uit en ondersteunt de HR Director met projecten: absenteïsme, welzijn, werkregimes...;Samen met je collega en het loonsecretariaat verzorg je de loonsverwerking;Je zorgt ervoor dat de personeelsadministratie in orde is;Als HR Officer stel je maandelijks HR-gerelateerde KPI's op;Tot slot rapporteer je aan de HR Director.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende HR/ Payroll - Personeelsadministratie

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve krak- personeelsadministratie- HR/ Payroll bediende met de nodige afwisseling!    Waar moet je zijn? TurnhoutSpecialisatie: techniekBelangrijk: Talenknobbel= Ned, Frans Wat moet je doen? Als spilfiguur tussen bureau en werknemers ben je HET aanspreekpunt mbt personeelsadministratie en dit specifiek voor de verschillende vestigingen. Je staat er zeker niet alleen voor. Je komt terecht in een hecht teamDagelijks sta je in contact met het sociaal secretariaat, collega's, werknemers, uitzendkantoren, ... Loonsverwerking/ uitbetalingHet beheer van de personeelsverzekeringen, sociale documenten (rekening houdend met procedures, wetgeving, + opvolging)Verwerking sociale documenten om maandelijks de payroll correct af te sluitenTijds- uurregistratieAdministratieve opvolging van personeelszaken VB. creatie van nieuwe medewerkersSociale wetgeving volg je op de voetJe bent het eerste aanspreekpunt voor onze medewerkers en syndicale partners voor vragen inzake sociale wetgeving, payroll, ziekte, verlof, ...Registratie en verwerking VB. afwezigheden door ziekte, verlof
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HR Officer

Tessenderlo, België

Vivaldis Office is op zoek naar een HR Officer / HR medewerker voor onze klant in Tessenderlo. Onze klant is gespecialiseerd in betonelementen. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als HR Officer / HR medewerker bestaat uit: Je bent verantwoordelijk voor diverse administratieve processen binnen de HR;Je staat in voor de onboarding en offboarding van de werknemers;Daarnaast sta je ook in voor de loon- en personeelsadministratie;Je ondersteunt bij de opzet en opvolging van de recruitment flow samen met je leidinggevende;Je staat in voor het inplannen en opvolgen van diverse opleidingen;Je verzorgt en neemt deel aan algemene HR-processen en projecten;Je zorgt samen met je collega's voor een optimale ondersteuning van de organisatie.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hr manager

Brugge, België

Op zoek naar een job als hr officer? Wil je graag werken in Brugge 📍? Heb je affiniteit met de wetenschap 🧪? Dan zijn wij op zoek naar jou! Zo ziet jouw dag eruit. Je verwerkt de wijzigingen op personeelsniveau.Je voorziet rapportering.Je bent de service waar medewerkers terecht kunnen in verband met sociale wetgeving, arbeidsreglement, policies.Je ondersteunt de HRBP in het up-to date houden van de processen en procedures.Je kanaliseert vragen van medewerkers naar de juiste personen of tools.Je coördineert het wervings- en selectieproces.Je doet screening van kandidaten.Je verzorgt de communicatie met uitzendkantoren.Je geeft een onthaal aan nieuwe werknemers.Je ondersteunt externe audits. Zie je het al zitten? Lees gerust verder.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HR manager

Zedelgem, België

Voor onze klant te Zedelgem, gespecialiseerd in machines, zijn wij op zoek naar een HR-Manager.   Jouw taken zijn:  Je zorgt voor een correcte en volledige loonverwerking, inclusief alle bijhorende administratie. Je werkt hiervoor nauw samen met het sociaal secretariaat en bent het centrale aanspreekpunt.Je beheert en optimaliseert alle HR-processen (werving & selectie, onboarding, training, HR rapportage,...)Je fungeert als vertrouwenspersoon voor alle medewerkersJe bent een strategische partner voor het management inzake HRJe draagt zorg voor de professionele ontwikkeling van de medewerkers en zet het opleidingsprogramma verder uit.  
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HR Manager

Ieper, België

Wij zijn op zoek naar een ervaren HR Manager om ons team te versterken in Ieper. Als HR Manager ben je verantwoordelijk voor verschillende taken, waaronder payroll, selectie en rekrutering, en het bijwonen van ondernemingsraadvergaderingen. Je hebt ook regelmatig contact met syndicale afgevaardigden.Als HR Manager is het van groot belang dat je uitgebreide ervaring hebt met payroll. Je bent verantwoordelijk voor het correct en tijdig verwerken van de salarisadministratie en het beheren van alle gerelateerde dossiers. Daarnaast ben je bekend met selectie- en rekruteringsprocessen. Je hebt de vaardigheden om kandidaten te beoordelen, interviews te voeren en de juiste match te vinden voor onze organisatie.Daarnaast ben je ook betrokken bij de ondernemingsraad. Je zetelt in deze belangrijke vergaderingen en vertegenwoordigt het HR-perspectief. Je beheert de communicatie met syndicale afgevaardigden en zorgt ervoor dat de belangen van zowel het bedrijf als de werknemers worden behartigd.
OfficeMachinebouwVoltijdsVast contract

HR medewerker

Maasmechelen, België

Voor onze klant te Maasmechelen zijn we op zoek naar een HR medewerker   Als HR medewerker speel je een cruciale rol in het bevorderen van een positieve werkomgeving en het ondersteunen van de groei van de organisatie.Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen en implementeren van effectieve HR-strategieën, programma's en processen.Je werkt nauw samen met het managementteam om ervoor te zorgen dat HR-initiatieven in lijn zijn met de bedrijfsdoelstellingen.Je takenpakket is veelomvattend en uitdagend, maar jij voelt je als een vis in het water als je jouw HR-strategieën mag ontwikkelen en implementeren.Je bent in staat om de beste kandidaten voor vacatures te werven met interessante vacature-teksten en goed opgebouwde sollicitatie- en selectieprocedures.Eenmaal binnen geef je nieuwe medewerkers meteen het juiste gevoel met je onboarding proces.Het onderhouden van arbeidsrelaties, het oplossen van conflicten en het bevorderen van een positieve werkcultuur zijn vaardigheden die je op het lijf geschreven zijn.Collega's kunnen bij jou terecht als ze een opleiding willen volgen of zichzelf verder willen ontwikkelen.De naleving van arbeidswetgeving en bedrijfsbeleid houd je strikt in de gaten, prestatie-beoordelingen en loopbaanontwikkelprogramma's worden volgens planning uitgevoerd en up to date gehoudenNatuurlijk kan het management altijd op jou rekenen voor advies over HR-kwesties. 
OfficeTextielDeeltijdsVast contract

HR Generalist

Oudsbergen, België

Voor een bedrijf te Oudsbergen zijn we op zoek naar een HR generalist.   Je krijgt de kans om een cruciale rol te vervullen in het dynamische HR-team, dat zich met passie inzet voor het welzijn van onze 900 medewerkers.Samen met 4 toegewijde collega's ben je verantwoordelijk voor het waarborgen van een optimale dienstverlening op het gebied van payroll en HR.Deze verantwoordelijkheden omvatten een breed scala aan administratieve processen, waaronder de maandelijkse loonverwerking, tijdsregistratie, beheer van sociale documentatie, verzekeringsdossiers, contractbeheer, verzuimbeheer en ondersteuning van expats.Daarnaast zul je de sociale wetgeving toepassen op onze personeelsdossiers en de maandelijkse verwerking coördineren.Je fungeert als het primaire aanspreekpunt voor medewerkers voor vragen met betrekking tot payroll en HR.Naast deze kernverantwoordelijkheden speel je een actieve rol in projecten zoals het beheer van het cafetariaplan, het vormgeven van ons verzuimbeleid, implementeren van nieuwe HR tools,..Je zult nauw samenwerken met gepassioneerde HR-professionals, waaronder Payroll Specialisten, HR Business Partners en een L&D Specialist, om de HR-processen en tools voortdurend te verbeteren.
OfficeAutoVoltijdsVast contract

HR medewerker

Genk, België

Voor een bedrijf in Genk zijn we op zoek naar een HR officer   Je verantwoordelijkheden:   Medewerkerbetrokkenheid en -ontwikkeling Ondersteunen bij het boeken van trainingen en het bijhouden van nauwkeurige en conforme administratie.Het bevorderen van een positieve organisatiecultuur door middel van betrokkenheidsinitiatieven en communicatiestrategieën.Managers ondersteunen bij zaken rondom werknemersrelaties, waaronder klachten, disciplinaire acties en conflictoplossing.Algemeen advies geven aan medewerkers en managers met betrekking tot HR-beleid, procedures en documentatie.Aandacht hebben voor het welzijn van medewerkers en het ondersteunen van processen rondom medewerkerstevredenheid. Werving en selectie Assisteren bij het wervings- en selectieproces, zoals het plaatsen van vacatures, screenen van cv’s, plannen van interviews en uitvoeren van referentiechecks.Sterke relaties opbouwen en onderhouden met wervingsbureaus en andere talentbronnen.Beheer van het onboarding- en offboardingproces, inclusief het opstellen van contracten, het verzorgen van introductiesessies en het uitvoeren van exitgesprekken.Managers adviseren over het wervingsproces. Administratie Toezicht houden op administratieve taken zoals faciliteitsbeheer, inkoop van kantoorbenodigdheden en onderhoud van apparatuur.Beheren van de administratieve functies van het bedrijf, waaronder correspondentie, archivering en documentbeheer.Reizen, vergaderingen en evenementen plannen voor de organisatie.Managers ondersteunen bij de naleving van lokale gezondheids- en veiligheidsvoorschriften en zorgen voor een veilige werkomgeving.Medewerkersdossiers bijhouden en actualiseren, met aandacht voor nauwkeurigheid en naleving van GDPR-regelgeving.Administratie van personeelsvoordelen, zoals ziektekostenverzekering, pensioenregelingen en andere Belgische voordelen.Het beheer van het wagenpark op de locatie. Loonadministratie en naleving Voorbereiden en verwerken van maandelijkse salariswijzigingen in samenwerking met de payrollprovider.Beheer van tijdregistratie en aanwezigheidsdossiers, inclusief verlof- en overwerkadministratie.Op de hoogte blijven van wijzigingen in arbeidswetgeving, sociale zekerheid en andere HR-gerelateerde regelgeving in België, en zorgen voor naleving door de organisatie. Rapportage en analyse Voorbereiden van HR- en administratieve rapporten en KPI-gegevens, waaronder analyses van personeelsbestand, personeelsverloop en andere kernstatistieken.Assisteren bij budgettering en kostenbeheer voor HR- en administratieve functies.  
OfficeMachinebouwVoltijdsVast contract
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief