Jobs

Jobs

298 Jobs found
Urgent

Dossierbeheeder

Brussel, Belgique

De afdeling Back Office maakt deel uit van de afdeling Finance. De Back Office-medewerkers behandelen bijstands- en/of verzekeringsdossiers voor zowel B2C- als B2B-klanten. In samenwerking met een team van ervaren collega's en met de steun van je leidinggevenden zal de nieuwe collega voornamelijk verantwoordelijk zijn voor de volgende taken: Na een grondige opleiding beheer en controleer je medische en technische dossiers die in de bijstandscentrale (België & buitenland) worden aangemaakt. Je behandelt inkomende dossiers via e-mail en telefoon, die automatisch naar de afdelingagenda's worden gestuurd, en controleert of de gevraagde diensten voldoen aan de contractvoorwaarden. Je analyseert en valideert dossiers bij afwijkingen, en stelt facturen op voor B2C- en B2B-klanten, buitenlandse correspondenten en partnerclubs. Je voert terugbetalingen uit of stuurt weigeringen naar klanten en zorgt voor de follow-up (contact met klanten). Je onderhoudt het contact met klanten en beantwoordt hun vragen per e-mail, brief en telefoon. Wij verwachten van jou: Onafhankelijk en proactief dossierbeheer: Initiatief nemen, afwijkingen opsporen en communiceren met de juiste afdelingen.Probleemoplossend vermogen: Oorzaken identificeren en samen met betrokken afdelingen oplossingen vinden.Analytisch inzicht: In staat zijn om de nuances van elke situatie te begrijpen en de juiste informatie te verzamelen om beslissingen binnen de gestelde tijd te nemen.  
OfficeInsuranceFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Conseiller commercial

Tournai, Belgique

Vous êtes parfaitement bilingue FR/NL et vous êtes appréciez le contact avec la clientèle ?  A vous de jouer !Vivaldis Tournai recherche des collaborateurs conseillers commerciaux bilingue FR/NL. Vous conseillez le client et l'accompagnez de façon professionnelle afin de répondre à ses attentes.Vous proposez des solutions correspondant aux attentes de notre client.Vous écoutez le besoin du client et vous lui proposez nos solutions adaptées à sa situationVous répondez aux demandes spontanées du client.Vous gérez les appels entrants.( call center)
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously
Urgent

Internal Sales

Crisnée, Belgique

Internal Sales (h-f-x)    Notre client actif dans le renting financier et le leasing opérationnel est la recherche d'un(e) Internal sales pour la gestion administrative des dossiers clients FR.  Tâches:  Vous êtes la force motrice dans nos contacts avec les clients, vous effectuez les appels nécessaires auprès des fournisseurs et vous tenez toutes les parties informées du dossier ; Grâce à vos connaissances financières, vous examinez les demandes de leasing, effectuez des analyses de crédit, rassemblez les informations justificatives nécessaires et proposez des devis aux clients, toujours avec une vision commerciale ;Vous assurez un suivi correct et précis des dossiers, communiquez les décisions jusqu'à ce qu'une collaboration réussie soit établie et qu'une signature puisse être célébrée.  
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service medewerker

Hamme, België

Heb jij een goede kennis Nederlands en Frans? Ben jij communicatief? Heb je ervaring in een customer service functie? Lees dan snel verder!   Voor een bedrijf in Hamme zijn we op zoek naar een internal sales en customer service medewerker. Het bedrijf beschikt over een webshop.   Als customer servive medewerker zal jouw takenpakket er als volgt uit zien: Je beantwoord inkomende telefoongesprekken en e-mails van klanten.Je verwerkt bestellingen en geeft productinformatie.Je adviseert klanten over de producten en diensten.Je lost klachten op en zorgt voor een positieve klantenervaring.Je ondersteunt het sales team bij interne verkoopactiviteiten. Je zal hierbij werken in daguren. Bij voorkeur voltijds maar 4/5de is bespreekbaar.   Interesse? Stuur dan snel jouw recent cv door naar sintniklaas@vivaldisinterim.be
InterimVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer service medewerker regio Gent

Desteldonk, Gent, België

Hou je van een open cultuur, korte lijnen en een no-nonsense mentaliteit? Dan ben jij misschien wel dé collega, die we zoeken om ons dynamisch team te versterken. Om ons customer service team op het hoofdkantoor te Gent-Zeehaven te versterken zoeken wij een enthousiaste: Medewerker Customer Service Hoe ziet je dag eruit? Je takenpakket? Je bent verantwoordelijk voor een correcte opvolging van alle operationele manipulaties die op onze terminals worden uitgevoerd;Je registreert nauwgezet alle orders en manipulaties in het softwarepakket en je volgt het verloop van de stock administratief op;Je bent het aanspreekpunt voor onze klanten en ons operationeel team, inzake orders, klantenrapportering en stock voor de terminals;Je bent verantwoordelijk voor het administratief beheren van alle inkomende en uitgaande goederen, inclusief de bijbehorende voorraad;Je verwerkt de laad- en losrapporten voor de verschillende terminals en stelt de maandelijkse statistieken op;Als contactpersoon voor onze klanten, zorg je voor een correcte klantenrapportering;Je bereidt de facturatie voor;Je werkt in een team van 8 enthousiaste medewerkers en werkt daarnaast nauw samen met de planners, weegbrugbedienden en commercieel managers. Je rapporteert aan het hoofd customer service.  Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimHoldingsFull-timeFixed contract

Customer service medewerker

Desteldonk, Gent, België

Voor een bedrijf regio Desteldonk zijn wij op zoek naar een Customer service medewerker:​​​​Binnen het sales team ben je de logistieke contactpersoon voor een groep klanten en sta je in voor het inplannen en opvolgen van de uitleveringen aan die klanten. Je beheert de openstaande contracten en registreert met nauwkeurigheid en stiptheid de bestellingen van de klanten in ons SAP systeem.Daarbij controleer je de conformiteit met het verkooporder en bespreek je elke afwijking met de verantwoordelijke Sales Manager.Je houdt rekening met kredietlimieten en voorafbetalingen.Je maakt de klant-specifieke documenten op die de lading begeleiden en waakt over de specifieke logistieke eisen van de klant.In samenwerking met de Productieplanning en Transportafdeling, zorg je voor een optimale planning van de uitleveringen en van productie capaciteit.Je volgt de lading en levering op en behandelt logistieke problemen en klachten hiermee gelinkt.  
InterimNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service Medewerker

Mechelen, België

Voor een bedrijf, actief in textiel en gelegen in Mechelen Noord, zoeken we een klantendienst medewerker.Taken: Bestellingen plaatsen en opvolgen.Contact met het magazijn in WalloniëContact met de leveranciersRetour beheerFacturatie en creditnota's
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service Medewerker

Asse, België

Voor onze klant te 1730 Asse zijn we op zoek naar een gemotiveerde Baliemedewerker/ Customer Service medewerkerTaken: Je bent samen met je collega's verantwoordelijk voor het onthaal van klanten aan de balie in de Shop.Je neemt orders op van de klant (via balie/tel/mail/webshop) en verwerkt deze correct via ERP systeem.Je geeft productadvies aan klanten in de shop inzake de gevelisolatie systemen, verfproducten, vloercoating, machines en toebehoren uit de shop.Je bent het directe aanspreekpunt voor onze kleinere klanten.Je promoot en verkoopt onze artikelen via specifieke acties in de shop.Je verwerkt staalaanvragen.Je biedt technische ondersteuning met oog op een maximale klantentevredenheid.Je verpersoonlijkt onze visie: Bewust bouwen.
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Labo Customer Service Medewerker

Merelbeke, België

Voor onze klant, een laboratorium 🧪🔬🥼 te 📍 Merelbeke, zoeken we een customer service medewerker. Het labo is actief in verschillende domeinen (milieu, food, asbest, non-food).   Jij als customer service medewerker zal instaan voor volgend takenpakket: Jij bent de schakel tussen de klant en het labo en zorgt voor een correcte begeleiding van de klant doorheen het proces;De offerte-aanvraag komt binnen, jij gaat een zo goed mogelijk voorstel uitwerken op maat van de klant;Je maakt afspraken met het labo en de klant omtrent de duurtijd van de analyses en zorgt voor een goede customer journey;Opvolgen van klanttevredenheid en het verzorgen van een goede dienst-na-verkoop, dit met oog op een lange-termijn-relatie met de klant.De functie binnen customer service ook more than a job: we delen niet droogweg analyseresultaten mee, maar adviseren onze klanten op basis van deze resultaten.
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service Medewerker

Sint-Denijs-Westrem, Gent, België

Voor onze klant, een gekende speler binnen de IT en telecom en energie, gelegen 📍 in Sint-Denijs-Westrem, zoeken we een Customer Service Medewerker.   Jouw uitdagende takenpakket als Customer Service Medewerker: Je bent de schakel tussen de klanten (professioneel alsook particulieren) van de verschillende winkels.Je informeert hen over lopende promoties binnen telecom, energie, IT,..Het beantwoorden van technische vragen of dit dispatchen naar de technische dienst.Sales opportuniteiten ga je niet uit de weg, deze detecteer je en sluit je af volgens de behoeften van de klant.Binnengekomen leads ga je opbellen en proberen overtuigen dankzij jouw warme stem en goede argumenten.Correct registeren van alle info en telefonische contacten / orders.
OfficeOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service Medewerker

Zaventem, België

Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de logistieke sector, zijn we op zoek naar een gedreven, stressbestendige en behulpzame Customer Service bediende,   Wat wordt er van jou verwacht?   Je zorgt ervoor dat onze klanten snel en efficiënt worden verder geholpenDe assistentie gebeurt met de nodige vriendelijkheid, jouw sterke communicatieve en coördinerende vaardigheden waarmee je klanten en werkplaatsen op de hoogte stelt, van de uit te voeren opdrachten, zijn hierbij essentieelAssistance is 24/24 bereikbaar voor klanten die over de hele wereld van onze service gebruik kunnen maken. De diversiteit aan klanten, talen en regio's zorgt ervoor dat je job nog boeiender en uitdagender wordtDe afdeling in Zaventem is verantwoordelijk voor klanten in en van de Benelux, Frankrijk en Marokko
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service Medewerker

Zaventem, België

Staat de klant bij jou op de eerste plaats?Zet je graag de puntjes op de 'i'?Voor een bedrijf in Zaventem, gespecialiseerd in het opzoeken van en reserveren bij restaurants, zijn wij op zoek naar een Team Member Customer Care. Je takenpakket ziet eruit als volgt: Na een interne opleiding werk je mee in het Customer Care Team dat telefonisch, via chat en via email ondersteuning geeft aan de klant;Je staat mee in voor de goede werking van de verschillende tools die de restaurateur dagelijks gebruikt;De interne opvolging gebeurt door jou door het loggen van al je klantencontacten in Salesforce;Deze customer care medewerker zal de externe salesploeg ondersteunen bij het activeren van nieuwe contacten;Je volgt actief de facturatie van de verschillende producten op.
OfficeOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service Medewerker

Deinze, België

We zijn op zoek naar een Customer service medewerker B2B export:   Je klantenportefeuille richt zich op B2B klanten in verschillende landen, met een focus op export en DuitslandJe bent het aanspreekpunt voor klanten van je eigen klantenportefeuille, en voor de accountmanagersJe beantwoordt vragen van klanten, zowel schriftelijk als telefonischJe ondersteunt jouw klanten van begin tot eind in het bestelprocesHet opmaken van offertes, verwerken en opvolgen van bestellingen en leverafspraken behoren tot jouw takenpakketJe streeft naar een correcte oplossing voor alle partijen bij retourzendingen en klachtenbehandelingJe verstrekt productinformatie aan je klanten en bent bereid je productkennis up to date te houdenJe werkt samen met collega’s of andere afdelingen om complexe problemen op te lossenDe masterdata van je klant breng je periodiek up-to-dateJe denkt pro-actief na over het verbeteren van klantenservice processen  
InterimElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service Medewerker met kennis van IT (NL-FR)

Herentals, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Customer Service Medewerker!   Waar kom je terecht? Bij een bedrijf te Herentals, dat gespecialiseerd is in Software voor de automobielsector. Als Customer Service Medewerker, zal jij instaan voor volgende taken:  Jij bent hét aanspreekpunt voor de klant, bij vragen, klachten of wensen m.b.t hun softwareJe helpt klanten op weg in de software en wijst ze op mogelijke procesverbeteringenNaast het klantencontact handel jij incidenten af die zowel technisch als functioneel van aard kunnen zijnOok lever je een actieve bijdrage aan succesvolle implementaties en voel jij je verantwoordelijk voor de klanttevredenheid
OfficeOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer service medewerker

Wellen, België

Vivaldis Office is op zoek naar een customer service medewerker/ klantendienstmedewerker voor onze klant in Wellen. Onze klant is gespecialiseerd in lattenbodems van bedden. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als customer service medewerker/ klantendienstmedewerker bestaat uit: Je hebt contact met nationale en internationale klanten en vertegenwoordigers;Je bent verantwoordelijk voor de dataverwerking van onder andere orders, pakbonnen, facturatie, etc.Je maakt offertes op;Je volgt stalen en dienst na-verkoop op en handelt deze af;Je verstuurt mailings en documentatie;Je ontvangt de klanten aan de receptie;Je bent de spilfiguur tussen alle betrokken afdelingen (verkoop, aankoop,creatief team en de productieafdeling).
OfficeChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer service medewerker

Loppem, Zedelgem, België

Draag ook jij het klimaat een warm hart toe? Barst je van de energie en zoek je een boeiende uitdaging? Bouw dansamen met onze klant een mooie toekomst uit. Voor hun vestiging in Loppem zoeken ze nog een enthousiaste CustomerCare medewerker.Wat houdt je job in? Je leidt de bestellingen van airco’s, warmtepompen, ventilatiesystemen en chillers in goede banen.In samenspraak met de transporteur zorg je voor vlotte levering van de toestellen.Je ondersteunt de dienst na verkoop. Je lost eventuele moeilijkheden met de glimlach op.Je leidt inkomende telefoons in goede banen. Een deel van de week sta je in voor de eerste lijn.
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

customer service medewerker

Oostende, België

Voor onze klant actief in de voedingssector regio Oostende, zijn we op zoek naar een customer service medewerker.   Als customer service medewerker ben je één van de belangrijke schakels tussen de klanten en het bedrijf. Je bent het eerste aanspreekpunt en dit van orderverwerking tot uitlevering van de goederen. Met jouw oplossingsgerichte mindset is elke klantenvraag in goede handen bij jou, of dat nu via mail of telefoon is. Je houdt van klantencontact in een administratieve omgeving? Dan is deze job echt iets voor jou!   Dit houdt de job in: Je verwerkt en beheert de bestellingen van klantenJe biedt klantenondersteuning via telefoon of emailJe zorgt voor klanttevredenheidEventuele klachten behandel jij op een rustige, klantvriendelijke manierOndersteuning van onze vertegenwoordigersFacturatie en administratieve taken zoals behandelen van mailboxen, retours,etc.Je verzamelt feedback en geeft deze door aan de relevante afdelingen
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service medewerker

Tongeren, België

Voor een bedrijf te Tongeren, zijn we op zoek naar een customer service medewerker. Je takenpakket als customer service medewerker bestaat uit:  Je dagtaak zal erin bestaan om als nationale speler binnen autoverhuur onze klanten te helpen wanneer ze vragen hebben.Of het nu telefonisch of via e-mail is. Het volledige administratieve proces wordt hier afgehandeld, van contract tot facturatie.Of het nu gaat om een autopanne, een verlenging van een contract of een algemene vraag, jij helpt onze klanten verder met een glimlach. Aan jobvariatie dus geen gebrek.Binnen het team van Customer Service maak je deel uit van het hart van ons bedrijf en sta je in contact met al de afdeling. Je leert de volledige werking hierdoor kennen. Hierdoor is op termijn doorgroeien naar een eventuele volgende uitdaging een vloeiende stap.
OfficeServicesFull-timeFixed contract

Customer service medewerker

Tessenderlo, België

Vivaldis Office is op zoek naar een customer service medewerker voor onze klant in Tessenderlo. Onze klant is gespecialiseerd in betonelementen voor de rioleringsmarkt. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als customer service medewerker / customer service officer bestaat uit: Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten;Je verwerkt bestellingen en roept klanten af;Je plaatst bestellingen bij interne en externe transporteurs;Je kan de vrachten coördineren en plannen;Je hebt geen probleem met het opstellen van vracht- en laaddocumenten;Je houdt je graag bezig met algemene administratieve taken zoals het rapporteren van transportactiviteiten, printen van leveringsbonnen, opdrachten communiceren aan de magazijniers en transportfirma's, etc.Daarnaast ontvang je bezoekers op kantoor en beantwoord je inkomende telefoons en e-mails.
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer service medewerker

Zeebrugge, Brugge, België

Beschrijven jouw vrienden jou als stressbestendig, communicatief, vlot en hands-on? Dan ben jij misschien wel de customer service medewerker die we zoeken voor onze klant te Zeebrugge, die door to doortransportmogelijkheden  mogelijk maakt.  Na aan intensieve opleiding ben je het operationele aanspreekpunt voor de klanten en werk je samen met afdeling planning. Jouw taken:  Aanmaken van de transportopdrachten: zorg ervoor dat de transittijd en de leveringsdata worden gehaald. Opvolgen van bestellingen, kosten, deadlines en klanten constant op de hoogte houden. Zorgen voor een vlotte palnning van de lading. Oplossingen voorstellen en proactief reageren. Behandelen van problemen die zich kunnen voordoen.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter