Urgent
Hulpboekhouder
Hamont-Achel, België
Ben jij op zoek naar een uitdagende parttime functie in de financiële administratie? Lees dan zeker verder!
Voor een bedrijf, gelegen te Hamont-Achel, zijn we op zoek naar een financieel medewerker die zich graag vastbijt in cijfers, maar ook van het samenwerken in een hecht team houdt.
Als hulpboekhouder ben jij de spil tussen de verschillende afdelingen en draag je bij aan een efficiënte en transparante financiële administratie.
Je taken bestaan uit:
Het up-to-date houden van de financiële administratie;Verwerken van financiële gegevens en het boeken van de transacties;Onderhouden van contact met klanten en leveranciers;Het opstellen van financiële rapportages;Ondersteuning bieden bij de maand- en jaarafsluiting;Beheren van de debiteuren- en crediteuradministratie;Diverse administratieve taken uitvoeren, zoals archivering en dossierbeheer.
FinanceMaterialsPart-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief medewerker dienst infrastructuur (v/m/x)
Anderlecht, België
Voor onze klant zijn wij op zoek naar een Administratief medewerker dienst infrastructuur (v/m/x)
Voltijds – vervanging tot augustus 2025
Jouw taken:
Je biedt administratieve ondersteuning aan het diensthoofd;Je verzorgt administratieve taken (o.a. kopieer- en scanwerk, archivering, up-to-date houden van bestanden, lijsten opmaken, …);Je vraagt offertes op; Je maakt planningen op in kader van raamovereenkomsten; Je beheert de agenda van de klusdienst; Je werkt samen met je collega’s van de dienst ‘Infrastructuur & Preventie’.
InterimServicesFull-timeTemporary
Administratief Medewerker Dienst na verkoop
Rotselaar, België
Hou jij van telefonische contact?Administratief sterk?Technische feeling?
Voor een bedrijf te Rotselaar gespecialiseerd in koeltechnieken en airco zijn we op zoek naar een administratief medewerker voor hun dienst na verkoop.Hier een greep uit jouw takenpakket:
Op de servicedienst fungeer jij als telefonisch aanspreekpunt voor Nederlandstalige en Franstalige klanten. Die klanten probeer je samen met jouw collega’s zo goed mogelijk te helpen.Als administratief bediende volg je de administratie van uitgevoerde interventies mee op:
Werkbonnen checken, vervolledigen en correct linken aan uitgevoerde opdrachten.Overzicht bewaren zodat je klanten en techniekers kan informeren.Vervolgopdrachten aanmaken.
Je werkt vlot samen met jouw collega’s en de planners.Naarmate je vertrouwd geraakt mat je takenpakket word je mee ingeschakeld voor het totale administratieve proces.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch Administratief Medewerker
Duffel, België
Vivaldis Technics Bedienden Geel zoekt.......... TECHNISCH ADMINISTRATIEF BEDIENDE!
Waar moet je zijn?
DuffelSpecialisatie: een toonaangevende installatie- en servicefirma gespecialiseerd in grootkeukentoestellen, met een sterke focus op fastfoodketens en kleinere vestigingen.
Wat moet je doen als Technisch administratief bediende?
Als technisch administratief bediende speel je een cruciale rol in de dagelijkse operationele planning en administratieve ondersteuning van de onderhouds- en herstellingsafdeling.Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van de planning voor onze techniekers, het verwerken van werkbonnen, het afhandelen van garantiedossiers en het coördineren van bestellingen van onderdelen. Daarnaast stel je offertes op, registreer je nieuwe toestellen en bied je tweedelijns ondersteuning aan klanten bij technische vragen.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geelbedienden@vivaldistechnics .be
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief medewerker garage
Koningshooikt, Lier, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor een garage in Lier!We zoeken hiervoor iemand met technische kennis van wagens.
Je zal voornamelijk instaan voor volgende taken:
Afhandelen van garantie aanvragenOnderhoudscontracten opstellenVerzekeringsdossiers opvolgenAlgemene administratieve taken
OfficeCarFull-timeFixed contract
Administratief Medewerker Boekhoudkantoor
Lier, België
Vivaldis Office is op zoek naar een onthaal bediende voor een boekhoudkantoor in Lier.
Onze klant is gespecialiseerd in boekhouding, fiscaliteit, budgetten en start-ups.
Jouw taken als administratief medewerker bestaan uit:
Je staat gedeeltelijk in voor het bemannen van de balieJe behandelt de inkomende telefoongesprekken Je staat u in voor het klanten onthaal en in orde houden van alle vergaderzalenJe zal de zaakvoerder administratief bijstaan in het opmaken van brieven, mails en andere vormen van correspondentieJe zal de dossierbeheerders administratief proberen te helpen en bent u verantwoordelijk voor het archief op orde en gestructureerd te houdenJe bent het eerste gezicht / stem die klanten met ons kantoor zal associëren
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief medewerker
Gentbrugge, Gent, België
Zin in om als administratief bediende aan de slag te gaan bij een gekend fiscaal en boekhoudkantoor 📍te Gentbrugge?
Het takenpakket:
Je ontvangt onze cliënten, verwelkomt ze en begeleidt hen vriendelijk naar de vergaderzaal. Je verzorgt een warm onthaal.Je staat onze cliënten en leveranciers telefonisch te woord. Je neemt deel aan de telefonische kantoorpermanentieJe voert gevarieerde administratieve taken uit (dossierbeheer, contracten met partners en leveranciers beheren,...)Je bent verantwoordelijk voor diverse facilitaire taken (herstellingswerken regelen met externe partners, efficiënte kantoorwerking organiseren, de vergaderzalen in orde zetten voor bezoekers,...)Je staat in voor preaccountancy taken (opvolgen leveranciers, debiteurenbeheer, afspraken met cliënten inplannen, facturen controleren, overdrachten en nieuwe dossiers opzetten...)
InterimServicesFull-timeFixed contract
Technisch Administratief Medewerker
Hamont-Achel, België
Voor een bedrijf in Hamont-Achel met meer dan 30 jaar ervaring in de plaatsing van ramen, deuren, overkappingen,... zijn wij op zoek naar een technisch administratief medewerker.Je takenpakket bestaat uit:
Je communiceert met klanten en beantwoordt hun vragen; Je maakt offertes op; Je werkt tekeningen uit in autocad; Je voert gesprekken met leveranciers; Je biedt versterking in administratieve activiteiten voor verschillende afdelingen.
Technics EmployeesMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch Administratief Medewerker
Pelt, België
Voor onze klant gelegen te Overpelt en gespecialiseerd in het produceren van kwaliteitsvolle telescopische tribunes en stoelen, zijn wij op zoek naar een technisch administratief bediende.
Blaas jij iedereen omver met jouw technische kennis?
Dan is dit de ideale job voor jou!
Solliciteer vandaag nog via lommelbedienden@ vivaldistechnics. be of 011/153729
Als administratief technisch bediende is je takenpakket:
Je interpreteert technische tekeningen en volgt de nodige stappen die genomen moeten worden verder op; Je communiceert met klanten; Je voert gesprekken met leveranciers; Je biedt versterking in administratieve activiteiten voor verschillende afdelingen.
Technics EmployeesLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch Administratief Medewerker
Eke, Nazareth, België
Voor onze klant te Eke zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende:
Je krijgt een uitgebreid takenpakket!
Je staat in voor alles qua telefonie en onthaal; maw: beheer mailbox, behandelen binnenkomende orders, onthaal van bezoekers of leveranciers,...Je staat de klanten telefonisch en per mail te woordJe plant afsprakenJe maakt de planning van de 2 techniekers opJe staat in voor het proactief plannen van onderhoudenJe volgt de dienst na verkoop op, je maakt keuringsverslagen op, bezorgt attesten,...Je maakt facturen op van interventies en volgt deze opVerder sta je in voor alle projectadministratie, hiervoor sta je nauw in contact met collega'sJe volgt de stock op en koopt bureaumateriaal aanAlsook koop je technisch materiaal aan in overleg met techniekers,..,.....
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Deeltijds administratief medewerker
Kinrooi
Voor onze klant in Kinrooi zijn we op zoek naar een administratief / inside sales medewerker part-time
Je neemt orders aan van klantenJe behandelt mails en telefoonsJe contacteert klanten indien er vragen / issues zijn met een orderJe verzorgt deels de administratie
OfficeChemistryPart-timeFixed contract
Administratief Medewerker
Ieper, België
Op zoek naar een afwisselende administratieve job?Je komt graag terecht in een dynamisch en familiaal bedrijf?Lees dan zeker verder!
Je bent het aanspreekpunt voor klanten en leveranciersJe staat in voor klachtenbehandelingUitvoeren van algemene kwaliteitscontrolesAdministratieve ondersteuning bieden aan verschillende afdelingenJe bent een administratieve duizendpoot
OfficePaperFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief medewerker - regio Middelkerke
Middelkerke, België
Voor een bedrijf actief in vastgoed, gelegen in de regio van Middelkerke, gaan we op zoek naar een Administratief medewerker Syndic!Op zoek naar een boeiende en gevarieerde functie?Spreek je een aardig mondje Frans?Herken jij jezelf hier al in?Zeker verder lezen! Deze functie zou je wel eens op het lijf geschreven kunnen zijn!Welke taken jij onder je vleugels mag nemen in deze functie als Administratief medewerker Syndic?
Verantwoordelijkheid over onze syndicportefeuille, samen met je gedreven collega's!Vergaderingen leidenOpstellen van verslagen en de technische opvolging ervanVoorbereiden van kostenafrekeningen en de opvolging ervan
Kortom: een boeiend en gevarieerd takenpakket ligt voor je klaar!
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Machelen, België
Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de farmaceutische sector, zijn we op zoek naar een georganiseerde en nauwkeurige Administratief Bediende;
Wat wordt er van jou verwacht?
Je staat in voor de verwerking en opvolging van bestellingenJe biedt administratieve ondersteuning aan het commerciële team, opstellen van offertes, creditnota'sWanneer één van de techniekers ter plaatse is langs geweest, sta jij in voor de administratieve verwerking van het technische rapportVia het ERP systeem volg jij het klantenbestand verder opJe neemt inkomende oproepen aan en schakelt door indien nodigJe maakt onderhoudscontracten op
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Kampenhout, België
Voor onze klant in Kampenhout, gespecialiseerd in bouwmaterialen en natuursteen, zijn wij op zoek naar een Administratief bediende.Je takenpakket ziet eruit als volgt:
Je behandelt de inkomende telefoons en mails van klantenJe biedt administratieve ondersteuning op diverse domeinen zoals: rapportering afwezigheden, correcte leveringsafspraken, controle van de weegbonnen...Je zorgt voor de opmaak van offertes en volgt deze mee opJe zorgt mee voor de administratieve opvolging van de materialen die we naar verdere recyclage afvoerenJe zorgt mee voor de opvolging van administratie rond de kwaliteiten van onze stromenJe hebt nauw contact met klanten, chauffeurs en de collega's op het terreinSamen proberen we de omzet van onze klanten te maximaliseren
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Grimbergen, België
Onze afdeling support operations ondersteunt als back office de afdelingen saneringsprojecten en exploitatie (vast grondreinigingscentrum en de tussentijdse opslagplaatsen).Je werkt in een klein team mee aan de logistieke en administratieve opvolging van alle grondbewegingen op onze vaste sites en op de werven.Dat kan bijvoorbeeld het aanmaken van transportdocumenten zijn, de opvolging van administratie rond grondverzet ; kortom, een bonte afwisseling in je dagelijkse taken.Je coördineert verder nog met externe transporteurs, en zorgt voor de opmaak van de bestelbonnen.Je verzorgt algemeen en gevarieerd administratief werk voor de afdelingen projecten en exploitatie (prijsvragen, voorbereiding facturatie, nutsleidingen opvragen, werfmeldingen uitvoeren, up-to-date houden van verschillende databanken).Je bent één van de back-ups voor de weegbrug bediening (loketfunctie / receptie).
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder - Assistentiemedewerker
Bruxelles, Belgique
Voor een van onze klanten, in de verzekeringssector, zijn wij op zoek naar een Dossierbeheerder - Assistentiemedewerker.
Interim met uitzicht op een vast contract1000 BrusselSector: Verzekeringen
Als Dossierbeheerder - Assistentiemedewerker zullen uw taken zijn:
Beheer van dossiers : Samenstellen en opvolgen van assistentiedossiers voor klanten B2B en B2C, zowel in binnen- als buitenland.Klantencommunicatie : Klanten op de hoogte houden van de voortgang van hun dossiers en vragen beantwoorden.Coördinatie met dienstverleners : Contact opnemen met buitenlandse dienstverleners (garages, sleepdiensten, autoverhuurbedrijven, enz.) en de klant informeren.Kostenbeheer : Opvolgen van gemaakte kosten en overleggen met de coördinator voor verdere acties.Reserveringen : Beheren van reserveringen voor vervangende voertuigen, hotels, treinen, vliegtickets, taxi's, enz.Samenwerking met andere afdelingen : Nauwe samenwerking met TBO, MBO, Ticketing en Dispatch om dossiers vlot te verwerken.Ondersteuning patrouilleverdeling : Helpen bij het optimaliseren van de verdeling van patrouilleurs en coördineren van depannages en vervangende voertuigen.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Boortmeerbeek
In Boortmeerbeek ben je verantwoordelijk voor:
Het beheer en opvolging van verhuur-aanvragen en bestellingen in zowel het Nederlands als Frans.Het opmaken van facturen op basis van bestelbonnen.De administratieve verwerking van inkomende retourzendingen.Het opvolgen van openstaande klanten in samenwerking met de vertegenwoordigers en CFO.Administratieve verwerking van leasecontracten en maandelijkse voorraadboekingen.Het bieden van administratieve ondersteuning aan het management en de financiële afdeling.Direct rapporteren aan het management (directeuren en CFO van de groep).
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende Boekhouding
Hever, België
Voor onze klant in de autosector in Boortmeerbeek zijn wij op zoek naar een administratief bediende in de boekhouding.
Als Administratief Bediende Boekhouding ben jij een onmisbare schakel binnen het team.
Je dagelijkse verantwoordelijkheden omvatten:
Opvolging van debiteuren en het inboeken van inkomende facturen.Ondersteuning van de boekhouder met diverse boekhoudkundige taken, waaronder het inboeken van bank- en kastransacties, BTW-aangiftes en jaarafsluitingen.Uitvoering van allerhande administratieve werkzaamheden, zoals het behandelen van mails, post en telefoongesprekken.
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende boekhouding
Overijse
Werk je graag met cijfers?
Ben je nauwkeurig?
Kan je vlot werken met Excel?
Onze klant in Overijse, gespecialiseerd in de dentale sector, is op zoek naar een Administratief bediende boekhouding.
Benieuwd hoe je dag er zal uitzien?
Dagelijks beheer je de mailbox en handel je correspondentie af.Je beantwoordt vragen van leveranciers en collega's over betalingen en facturen.Binnenkomende facturen verwerk en registreer je in het systeem.De betalingen van leveranciers bereid je voor en voer je uit.Je controleert en verwerkt banktransacties, waarbij je zorgt voor een nauwkeurige boekhouding.Als administratief bediende afdeling boekhouding stel je financiële overzichten en rapportages op.Je biedt ondersteuning aan het team bij de maand- en jaarafsluitingen.Om de financiële processen te verbeteren en te optimaliseren werk je samen met collega's van verschillende afdelingen.
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.