Urgent
Commercieel Medewerker Binnendienst
Steenokkerzeel, België
Voor onze klant, een ervaren productspecialist in visuele communicatiedragers voor beurzen en andere events, zijn we op zoek naar een Marketing Verantwoordelijke.
De Marketing Verantwoordelijke is verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een effectieve marketingstrategie die de merkbekendheid vergroot, de concurrentiepositie versterkt en bijdraagt aan de omzetgroei. Deze rol vereist strategisch inzicht, creativiteit en een hands-on mentaliteit om zowel operationele als strategische marketingtaken uit te voeren
Functieomschrijving:
Strategie en planning:
Opstellen en implementeren van marketingstrategieën die aansluiten bij de bedrijfsdoelen.Prioriteiten stellen binnen marketingactiviteiten op basis van budget, impact en doelstellingen.
Data-analyse en campagnebeheer:
Analyseren van data zoals websiteverkeer, klantgedrag en campagnesucces.Optimaliseren van marketingcampagnes op basis van KPI’s en data-analyse.
Product-, prijs- en marktanalyse:
Onderzoeken van markttrends, klantbehoeften en concurrentie om marktkansen en concurrentievoordelen te benutten.
Merkbewaking en naamsbekendheid:
Zorgen voor consistente merkidentiteit en ontwikkelen van campagnes ter versterking van de naamsbekendheid en reputatie.
Evenementorganisatie:
Plannen en coördineren van beurzen, klantenevents en interne evenementen.
Digitale marketing:
Beheren van e-mailmarketingcampagnes en sociale mediakanalen, en creëren van content voor diverse platforms.
Website- en webshopbeheer:
Onderhouden en verbeteren van de website en webshop, inclusief SEO-strategieën voor betere vindbaarheid en conversie.
CRM-beheer en rapportage:
Optimaliseren van het CRM-systeem en rapporteren van KPI’s en marketingresultaten.
OfficePaperFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Conseiller commercial
Tournai, Belgique
Vous êtes parfaitement bilingue FR/NL et vous êtes appréciez le contact avec la clientèle ? A vous de jouer !Vivaldis Tournai recherche des collaborateurs conseillers commerciaux bilingue FR/NL.
Vous conseillez le client et l'accompagnez de façon professionnelle afin de répondre à ses attentes.Vous proposez des solutions correspondant aux attentes de notre client.Vous écoutez le besoin du client et vous lui proposez nos solutions adaptées à sa situationVous répondez aux demandes spontanées du client.Vous gérez les appels entrants.( call center)
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Vertegenwoordiger
Antwerpen, België
Voor een bedrijf gespecialiseerd in betaaloplossingen gelegen in Antwerpen zijn wij op zoek naar een Vertegenwoordiger.
Koude prospectieJe bent verantwoordelijk voor je eigen agenda en plant zelf je afspraken inJe doelgroep: lokale handelaars, (voedingssector, kledingwinkels, gezondheid, ontspanning, sport, winkels...)De lokale handelaars koppelen aan het bedrijf-netwerk en de relatie onderhouden Klantenbezoek
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service medewerker
Tongeren, België
Voor een bedrijf te Tongeren, zijn we op zoek naar een customer service medewerker.
Je takenpakket als customer service medewerker bestaat uit:
Je dagtaak zal erin bestaan om als nationale speler binnen autoverhuur onze klanten te helpen wanneer ze vragen hebben.Of het nu telefonisch of via e-mail is. Het volledige administratieve proces wordt hier afgehandeld, van contract tot facturatie.Of het nu gaat om een autopanne, een verlenging van een contract of een algemene vraag, jij helpt onze klanten verder met een glimlach. Aan jobvariatie dus geen gebrek.Binnen het team van Customer Service maak je deel uit van het hart van ons bedrijf en sta je in contact met al de afdeling. Je leert de volledige werking hierdoor kennen. Hierdoor is op termijn doorgroeien naar een eventuele volgende uitdaging een vloeiende stap.
OfficeServicesFull-timeFixed contract
Customer service medewerker
Tessenderlo, België
Vivaldis Office is op zoek naar een customer service medewerker voor onze klant in Tessenderlo. Onze klant is gespecialiseerd in betonelementen voor de rioleringsmarkt.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als customer service medewerker / customer service officer bestaat uit:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten;Je verwerkt bestellingen en roept klanten af;Je plaatst bestellingen bij interne en externe transporteurs;Je kan de vrachten coördineren en plannen;Je hebt geen probleem met het opstellen van vracht- en laaddocumenten;Je houdt je graag bezig met algemene administratieve taken zoals het rapporteren van transportactiviteiten, printen van leveringsbonnen, opdrachten communiceren aan de magazijniers en transportfirma's, etc.Daarnaast ontvang je bezoekers op kantoor en beantwoord je inkomende telefoons en e-mails.
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer service medewerker
Sint-Niklaas, België
Functieomschrijving
Beantwoorden van telefonische oproepen van klanten.Registreren van klantgegevens en pechlocatiesCoördineren van snelle en efficiënte hulpverlening.Communiceren met dispatchers, chauffeurs en onze mobiele monteurs.Je verzorgt de administratie van je dossiers zoals het opmaken van bestelbonnen opmaken en het verzorgen de facturatie.
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Medewerker met kennis van IT (NL-FR)
Herentals, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Customer Service Medewerker!
Waar kom je terecht?
Bij een bedrijf te Herentals, dat gespecialiseerd is in Software voor de automobielsector.
Als Customer Service Medewerker, zal jij instaan voor volgende taken:
Jij bent hét aanspreekpunt voor de klant, bij vragen, klachten of wensen m.b.t hun softwareJe helpt klanten op weg in de software en wijst ze op mogelijke procesverbeteringenNaast het klantencontact handel jij incidenten af die zowel technisch als functioneel van aard kunnen zijnOok lever je een actieve bijdrage aan succesvolle implementaties en voel jij je verantwoordelijk voor de klanttevredenheid
OfficeOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Medewerker
Deinze, België
We zijn op zoek naar een Customer service medewerker B2B export:
Je klantenportefeuille richt zich op B2B klanten in verschillende landen, met een focus op export en DuitslandJe bent het aanspreekpunt voor klanten van je eigen klantenportefeuille, en voor de accountmanagersJe beantwoordt vragen van klanten, zowel schriftelijk als telefonischJe ondersteunt jouw klanten van begin tot eind in het bestelprocesHet opmaken van offertes, verwerken en opvolgen van bestellingen en leverafspraken behoren tot jouw takenpakketJe streeft naar een correcte oplossing voor alle partijen bij retourzendingen en klachtenbehandelingJe verstrekt productinformatie aan je klanten en bent bereid je productkennis up to date te houdenJe werkt samen met collega’s of andere afdelingen om complexe problemen op te lossenDe masterdata van je klant breng je periodiek up-to-dateJe denkt pro-actief na over het verbeteren van klantenservice processen
InterimElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service medewerker
Hamme, België
Heb jij een goede kennis Nederlands en Frans?
Ben jij communicatief?
Heb je ervaring in een customer service functie?
Lees dan snel verder!
Voor een bedrijf in Hamme zijn we op zoek naar een internal sales en customer service medewerker.
Het bedrijf beschikt over een webshop.
Als customer servive medewerker zal jouw takenpakket er als volgt uit zien:
Je beantwoord inkomende telefoongesprekken en e-mails van klanten.Je verwerkt bestellingen en geeft productinformatie.Je adviseert klanten over de producten en diensten.Je lost klachten op en zorgt voor een positieve klantenervaring.Je ondersteunt het sales team bij interne verkoopactiviteiten.
Je zal hierbij werken in daguren.
Bij voorkeur voltijds maar 4/5de is bespreekbaar.
Interesse?
Stuur dan snel jouw recent cv door naar sintniklaas@vivaldisinterim.be
InterimVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Medewerker
8770 Ingelmunster, België
Je zal functionele ondersteuning bieden met betrekking tot telecom hardware en onderliggende Proximus diensten aan externe klanten. Binnen ons team ben je het aanspreekpunt op vlak van helpdesk en 1ste lijn ondersteuning, je hebt rechtstreeks contact met de eindgebruikers en beslissingsnemers. Daarnaast zorg je voor een administratief beheer bij bepaalde deelprojecten.
Registreren en afhandelen van binnenkomende ticketsSamenwerken met 2nd line support indien jij niet verder kan helpen.Beheren van logistiek ( leveringen en dienst naverkoop )Administratief beheer met de MS Office programma’s.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel Customer Service Medewerker
Overijse, België
Bouw je graag klantenrelaties op?
Krijg je energie van tevreden klanten?
Zin om te groeien in het Sales team tot een sales professional?
In Overijse is een specialist in compressoren, pompen, industriële gereedschappen, vacuümoplossingen,..., op zoek naar een Commercieel Customer Service Medewerker.
Wat dat betekent? Ontdek het hieronder:
Je fungeert als aanspreekpunt voor de klanten (dit zowel telefonisch als via mail).Je contacteert spontaan klanten en doet aan cross- en upselling.Aanvragen vertaal je in offeres, indien nodig schakel je een sales collega in voor een bezoek.De offertes maak je aan en communiceer je met de klant.Als Customer Success Responsible verzamel je de nodige informatie en offerte zodat de sales engineers een commercieel voorstel kunnen opmaken.Je bent de schakel tussen Sales, Tech support, logistiek en andere departementen.Je rapporteert aan de Sales & Marketing Manager Aftermarket.
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Medewerker
Lokeren
Op zoek naar naar een nieuwe uitdaging?
Keep reading!
Voor onze klant te Lokeren, producent van hoogwaardige afsluiters en straatpotten, zijn we op zoek naar een Customer Service
Als inside sales medewerker ben je het aanspreekpunt van de firma en bied je ondersteuning door technische oplossingen en offertes uit te werkenOnderhouden en ontwikkelen van de bestaande klantenportefeuilleJe bent verantwoordelijk van A tot Y, zowel de behandeling van de prijsaanvraag als de orderverwerkingOp geregelde tijdstippen rapporteer je terug en bepaal je samen met het team de verdere strategieën
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Medewerker
Heverlee, Leuven, België
Zorg jij er graag voor dat de klant het perfecte product vindt?Doe je graag telesales?Heb je interesse in B2B online verkoop?Dan is dit bedrijf in Heverlee, gespecialiseerd in heftrucks en rekken, op zoek naar jou om aan de slag te gaan als Customer Service Medewerker voor de webshop. Je krijgt een afwisselende job met veel verschillende taken:
Je bent verantwoordelijk voor telesales: je neemt dus proactief contact op met klanten;Jij begeleidt klanten door hun specifieke behoeften in kaart te brengen, juiste aanbevelingen te geven, prijscalculatie uit te voeren en hun order op te volgen;Als commercieel medewerker verwerk en factureer je orders;Ook het klantensysteem (CRM/ERP) wordt onderhouden door jou;Je werkt samen met het hoofdkwartier in Duitsland rond prijsaanvragen, productdefecten en klachten van klanten;Samen met de afdeling boekhouding volg je leveranciersfacturen en betalingen op, je kijkt ook naar credit management en nog zo veel meer.
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer service medewerker
Zeebrugge, Brugge, België
Voor onze klant te Zeebrugge zijn wij op zoek naar een customer service medewerker.
Je staat in voor de opvolging van de importzendingen UK.Je maakt de dossiers op.Je doet de voorbereiding van de documenten voor inklaring.Je volgt het importtraject UK-België.Je maakt leveringsafspraken bij de Belgische klant.Je organiseert en volgt de levering op in samenspraak met de domestics afdeling.Je bent de aanspreekpartner van de klant of UK-partner ingeval van klachten en vragen.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Medewerker
Zaventem, België
Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de logistieke sector, zijn we op zoek naar een gedreven, stressbestendige en behulpzame Customer Service bediende,
Wat wordt er van jou verwacht?
Je zorgt ervoor dat onze klanten snel en efficiënt worden verder geholpenDe assistentie gebeurt met de nodige vriendelijkheid, jouw sterke communicatieve en coördinerende vaardigheden waarmee je klanten en werkplaatsen op de hoogte stelt, van de uit te voeren opdrachten, zijn hierbij essentieelAssistance is 24/24 bereikbaar voor klanten die over de hele wereld van onze service gebruik kunnen maken. De diversiteit aan klanten, talen en regio's zorgt ervoor dat je job nog boeiender en uitdagender wordtDe afdeling in Zaventem is verantwoordelijk voor klanten in en van de Benelux, Frankrijk en Marokko
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Medewerker
OUDENAARDE
Voor onze klant regio Oudenaarde zoeken we een customer service medewerker, met meertalige kennis.
Enkele van je taken:
Verwerken en opvolgen van klantorders in het ERP-systeem (SAP).Beantwoorden van vragen over productbeschikbaarheid via telefoon, chat en e-mail.Voorbereiden van offertes en opvolging van bestellingen in het CRM-systeem (Salesforce).Proactief meedenken over verbeteringen in het orderproces en de klanttevredenheid.
InterimMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Medewerker
MENEN
Als Customer Service Medewerker ben je het aanspreekpunt van de klanten (B2B) en streef je naar een optimale klanttevredenheid. Je staat in voor de opvolging en verwerking van de binnengekomen orders. Je functie omvat 70% administratie en 30% commercieel werk.
Je volgt de orders en betalingen op van A tot Z.Je beantwoordt vragen van klanten en levert oplossingen bij problemenJe behandelt klachten van klanten.Je biedt ondersteuning en geeft input.
OfficeTextileFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer service medewerker
Brussel, België
Ben jij behulpzaam en positief ingesteld?
Kan jij goed Nederlands, Engels en Frans?
Ben jij snel gemotiveerd en klaar om snel aan de slag te gaan?
Onze klant, een grote speler bij bijstandverlening voor het binnen- en buitenland, is op zoek naar meerdere bijstandsverleners.
Benieuwd hoe je dag eruit zal zien?
Je bent verantwoordelijk voor het opvolgen van bijstandsdossiersJe houdt je klanten op de hoogte van de vooruitgang van het dossierJe neemt contact met de juiste dienstverleners in het buitenland (pechverhelpers, garages, autoverhuurbedrijven,...)Indien nodig reserveer je voor je klanten een hotel, taxi, vliegticket, vervangwagen, trein,...Je zorgt voor een optimale bezetting van de wegenwachters op interventiesJe helpt de collega's om de depannages, slepingen, transport, het toekennen van vervangwagens te organiseren en te coördineren.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Medewerker
GENT
Ben je op zoek naar een job op een customer service?
Ben je 3-talig?
Heb je ervaring met een ERP systeem?
Lees dan snel verder!
Voor een groot bedrijf in Gent, zijn we vandaag op zoek naar een nieuwe collega.
Jouw takenpakket:
Als Customer Service Officer sta je in voor de communicatie naar je klanten en de vlotte coördinatie van vragen. Je zorgt voor een correcte administratieve ordening van mails en documenten.Je bent verantwoordelijk voor de ontvangst, input en opvolging van de klantorders.Je werkt nauw samen met collega’s van andere afdelingen zoals planning, transport, kwaliteit, magazijn, boekhouding en externe sales afdeling.Je maakt de vertaalslag van de forecast en volgt openstaande leveringen op. Je volgt dan ook de verkopen aan je klanten regelmatig op en bespreekt met hen de afwijkingen tov het budget.Je bekijkt proactief de planning en volgt producties op waardoor je strikte deadlines inzake leveringen respecteert.Bij klachten communiceer je het actieplan naar de klant in samenwerking met de kwaliteitsdienst en volgt dit nauwgezet mee op.Je volgt de ontwikkelingsaanpassingen met de sales managers/ontwikkelingsverantwoordelijke en zorgt voor de facturatie van de kosten.Bij retours zorg je voor de inplanning, een vlotte administratieve afhandeling en interne communicatie.In overleg met de afdeling sales ben je verantwoordelijk voor de opmaak van prijslijsten en voert deze ook correct door in het systeem.Je volgt de stocksituatie op, factureert maandelijks stockagekosten i.s.m. afdeling Planning en Sales. Samen met de boekhouding volg je de betalingen en/of creditnota’s op van de opgemaakte facturatie.
InterimChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Medewerker
Drongen
Help jij graag klanten?
Telefonie schrikt jou niet af?
Spreek jij vloeiend Nederlands en Frans?
Lees dan snel verder!
Voor een bedrijf in leningen, zijn we vandaag op zoek naar een nieuwe collega.
Jouw takenpakket:
Je bent verantwoordelijk voor het klantencontact vanaf het voertuig een klant gevonden heeft tot en met opleveringHet klaar maken van de voertuigen voor oplevering behoort tot jouw takenpakket: inschrijving van het voertuig, afsluiten van verzekeringen, nazicht inplannen, …Wagens die niet meer te gebruiken zijn voor leasing verkoopsklaar maken: bezoek aan de garage, herstellingen inplannen, …Schadedossiers opvolgen en beheren van de ganse vloot, in samenwerking met de makelaarsJe denkt mee aan innovatie binnen MyTrucks, hieromtrent zal je verschillende projecten behartigen
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.