Jobs

Jobs

259 Jobs found
Urgent

Receptionist garage

Beringen, België

Vivaldis Office is op zoek naar een after sales advisor / service advisor voor onze klant in Beringen. Onze klant is een autogarage. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als after sales advisor / service advisor bestaat uit: Je ondersteunt de receptie op drukke momenten; Je helpt klanten met het zoeken naar het juiste onderdeel; Je verwittigt de klanten wanneer de bestelde onderdelen zijn toegekomen; Bij een ongeval ontzorg je de klanten en zorgt mee voor de afhandeling via de verzekering; Je bent verantwoordelijk voor het magazijn; Je houdt het overzicht over de inkomende en uitgaande onderdelen; Je bestelt, controleert en verwerkt onderdelen.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Onthaalmedewerker/Steward

Zemst, België

Voor onze klant te 1731 Zellik zijn we op zoek naar een onthaalmedewerker/Steward voor onze vestiging in Zemst Taken: onthaal van de klanten op de parking van het keuringsstation.Verwijzen van de klanten naar de juiste keuringslijn.Nakijken of de klanten een afspraak hebben geboekt.Je staat in voor de organisatie van de parking.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Receptionist garage

Londerzeel, België

Voor een bedrijf gelegen in Londerzeel zijn wij op zoek naar een Onthaalmedewerker garage.  Je bent het eerste aanspreekpunt van onze klanten en zorgt voor een vlekkeloze receptie-ervaring.Met jouw professionaliteit en empathie sta je klaar om vragen en situaties van klanten te bespreken, de juiste acties te bepalen en werkorders op te stellen om tot de beste oplossingen te komen.Je maakt met gemak de nodige afspraken, zodat klanten snel en efficiënt geholpen worden.Met jouw uitstekende telefonische vaardigheden beantwoord je oproepen altijd met een glimlach en sluit je deze professioneel af. Je bent in staat om klanten gerust te stellen, vragen te beantwoorden en hen op een vriendelijke en efficiënte manier verder te helpen.Je vervult verschillende administratieve taken en zorgt er voor dat de bedrijfsprocessen soepel verlopen.Je bestelt de nodige wisselstukken voor herstellingen.Wanneer is welk onderhoud/herstelling klaar? Je staat geregeld in contact met onze collega’s van het atelier om alles op te volgen.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende/receptionist

Lier, België

Vivaldis Office, is op zoek naar een Allround Administratief Bediende!   Waar kom je terecht?   Bij een bedrijf te Lier, gespecialiseerd in verpakkingen in alle soorten en maten!   Als Administratief Bediende, sta je in voor een zeer gevarieerd takenpakket. Telefoon-en mailverkeerReceptieDossierbeheer....
InterimVariousFull-timeFixed contract

Receptionist garage

Aarschot, België

Vivaldis Office zoekt een receptionist voor een garage te Aarschot.   TAKENPAKKET: Je ontvangt klanten, je stelt werkorders voor de werkplaats op, je staat klanten telefonisch en persoonlijk te woord, je stelt offertes en facturen op voor herstellingen en handelt hiervan nadien de betalingen af, ...Je verzorgt de coördinatie tussen werkplaats, magazijn en receptieJe hebt de verantwoordelijkheid over bezetting, planning, organisatie en opvolging van de werkplaatsJe verzorgt de communicatie met de werkplaats koetswerkherstellingen in Aarschot.
InterimCarFull-timeFixed contract

Administratief bediende/receptionist

Olen, België

Vivaldis Office is op zoek naar een receptionist/administratief bediende.Waar kom je terecht? Bij een slachthuis te Olen Als administratief bediende, zal jij instaan voor:  Je bent het eerste aanspreekpunt van leveranciers/klanten.Je vervolledigt dossiers nauwkeurig en correct.Je beantwoordt telefoons en mails.Je vult vrachtbrieven en douanedocument in.Je controleert facturen en boekt deze in.Allround administratieve taken zoals klassement, bestellingen, ...
OfficeNutritionFull-timeFixed contract

Administratief bediende/receptioniste garage

Herentals, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor het onthaal!Waar kom je terecht? Bij een garage te Herentals. Als administratief bediende/receptionist, ben jij verantwoordelijk voor volgende taken: Je zorgt samen met de collega's voor de receptietaken Je geeft de klanten advies en begeleiding omtrent de dienst naverkoop Als er iemand binnenkomt ontvang je hen met een smile en bespreek je hun vragen Je stelt de werkorders op Naar aanleiding van het type vraag beslis je welke collega of dienst hen het beste verder kan helpen De administratieve ondersteuning van de verschillende afdelingen doe je ook 
InterimCarFull-timeFixed contract

Administratief medewerker

Machelen, België

Voor onze klant, actief met Trucks, Trailers and Vans, zijn wij op zoek naar een administratief/magazijn medewerker. Je staat regelmatig in contact met onze klanten en ontvangt hen aan het onthaal.Je staat in voor het dagdagelijks behandelen van mails en het beantwoorden van binnenkomende lijnen.Je volgt de klanten contracten administratief op en verwerkt deze in ons computersysteem.Je staat in voor het inplannen van de nodige onderhouden en herstellingen.Nadat de mechaniekers de nodige herstellingen hebben uitgevoerd, maak je een factuur op.Je contacteert de klanten ivm hun openstaande facturen.Dagelijkse bestellingen ontvangenStockbestellingen makenStockbestellingen wegzettenOnderdelen ontvangen en stockerenStukken klaarleggen en opzoeken voor het atelier  
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Vilvoorde, België

Voor een bedrijf te Vilvoorde, gespecialiseerd in het leveren en ontwikkelen van producten in staal, zijn we op zoek naar een Commercieel administratief medewerker.    Wat wordt er van jou verwacht?   Na een grondige interne opleiding sta je in voor de verkoop aan de balieHierbij beschik je voldoende technisch inzicht om de klant te helpen en zo tot een oplossing te komenJe werkt prijsaanvragen voor handelsmateriaal uit tot offertes en je volgt deze commercieel opDe bestellingen breng je in het ERP-systeem in met afgesproken leveringsdatumTransporteurs van onze leveranciers melden zich aan bij de balie en je zorgt voor de administratieve verwerking van de ontvangen goederenJe controleert tevens de aankoopfacturenJe ondersteunt mee de verantwoordelijke logistiek bij het opstellen van de vrachtroutes en transportbrieven om de goederen just-in-time bij onze klanten af te leveren
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Receptionist Wellness

Vilvoorde

Voor een wellness center zijn we op zoek naar een dynamische, enthousiaste en flexibele Receptiemedewerker,   Hun centrum is 7 dagen op 7 geopend, van ’s morgens vroeg tot ’s nachts. Je staat dus open voor vroege en late shifts en vindt het niet erg om in het weekend (3 op 4) en op feestdagen te werken. Je zal zowel in Grimbergen als Steenokkerzeeel ingeschakeld worden. Na een inwerkperiode krijg je één of meerdere administratieve verantwoordelijkheden. Je bent dus flexibel, hebt zin voor nauwkeurigheid en kan zowel zelfstandig als in team werken. Je vindt het belangrijk om gemaakte afspraken na te komen, zowel naar het bedrijf als naar onze klanten toe.   Taakomschrijving:   Klanten vriendelijk en met de glimlach verwelkomen en wegwijs maken in de thermenKlanten informeren over de diensten van het center en antwoorden op vragen tijdens hun verblijfBeantwoorden van telefoons en e-mailsDe receptiedesk en –omgeving ligt er altijd netjes bij, indien nodig ben je bereid om de handen uit de mouwen te steken en bijvoorbeeld de privésauna klaar te zetten voor de volgende klantJe bent stressbestendig, commercieel ingesteld en gezond assertief. Wanneer zich een probleem voordoet weet je gepast te reagerenDe kassa afsluiten, openstaande rekeningen controleren, reservaties maken en wijzigen
InterimHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Baliemedewerker

Vilvoorde, België

Als Baliemedewerker/Verkoper, gespecialiseerd in binnenhuisinrichting, muurbekleding en verf, ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je speelt een cruciale rol in het bieden van uitstekende klantenservice en het stimuleren van de verkoop. Je verantwoordelijkheden omvatten:   Verwelkomen en adviseren van klanten aan de balie.Verlenen van technische ondersteuning en productinformatie.Ondersteuning bieden bij het verwerken van bestellingen en facturen.Beheren en presenteren van de winkelvoorraad.Opbouwen en onderhouden van klantrelaties.  
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Machelen, België

Voor een bedrijf te Machelen, actief binnen de veiligheidssector, zijn we op zoek naar klantvriendelijke en betrouwbare Administratief Medewerker.   Wat wordt er van jou verwacht? Je behandeld de inkomende oproepen van klanten en collega'sJe staat in voor de nauwkeurige berekening en verwerking van de onderhouds- en monitoringscontractenJe volgt de contracten op na de plaatsing van verschillende beveiligingssystemenJe helpt bij de verwerking van de facturatieJe zorgt voor de update van de technische dossiersJe staat in voor allerhande administratieve taken
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Receptionist garage

Geel, België

Vivaldis Office is op zoek naar een receptionist(e).   Waar kom je terecht? Een garage te Geel.   Wat zullen je taken zijn als Service Advisor? Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klant, zowel aan het onthaal, als telefonisch of per mail.Je behandelt alle vragen betreffende onderhoud en herstellingen, en je plant vervolgens een afspraak in.Je maakt een planning op waarbij je rekening houdt met de klant en de capaciteit van de werkplaats en de beschikbare onderdelen.Je staat in voor allround administratieve taken, zoals het opmaken van facturen.Bij teruggave van de wagen, overloop je samen met de klant het opgemaakte factuur.
OfficeCarFull-timeFixed contract

Administratief Bediende

Zaventem

Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de zwembaden sector, zijn we op zoek naar een analytische en nauwkeurige Administratief Bediende,   Wat wordt er van jou verwacht: Na een grondige interne (dienst na verkoop) opleiding hoort u bij het technisch team en wordt u verantwoordelijk voor het behandelen van administratieve dossiersU zorgt voor een perfecte opvolging van de producten en waarborgt een onberispelijke kwaliteit van dienstverlening en communicatieIn de functie van administratief bediende bent u permanent in contact met de klanten en de leveranciersU volgt de dossiers op van A tot Z (mondeling, logistiek, en administratief beheer)U bent de schakel tussen de technieker, klant en de fabrikant
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Receptionist

Zaventem, België

Als Administratief Bediende/Onthaal ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je staat in voor een correct onthaal en een professionele ontvangst van onze klanten en bezoekers. Taken:  Verwelkomen van klanten en bezoekersAannemen van telefoongesprekken en doorverwijzen naar de juiste personen (in drie talen)Registreren van binnenkomende voertuigenBeheren van de agenda voor afspraken en herstellingenOpvolgen van de administratieve processen voor herstellingen en schadegevallenOndersteunen van de carrosserie-afdeling bij diverse administratieve takenZorgdragen voor een nette en ordelijke receptie en wachtruimteWerken van maandag tem vrijdag
InterimOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Front-office medewerker

BRUGGE

Voor onze partner, een luxe hotel in Brugge, zijn wij op zoek naar een gemotiveerde front-office medewerker.Jouw taken zijn: Je checkt de mensen in/uit op een steeds klantvriendelijke manier. Je maakt reserveringen.Je staat de gasten te woord en helpt hen verder met hun wensen.Je neemt telefoons aan en assisteert jouw collega's....
OfficeLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Receptionist garage

Hasselt, België

Vivaldis Office is op zoek naar een service advisor voor onze klant in Hasselt. Onze klant is een garage. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als service advisor bestaat uit: Je beantwoordt telefonische oproepen van klanten; Je plant afspraken in voor uit te voeren werken; Je staat in voor het ontvangen van klanten en werkt samen een werkkaart uit; Je stelt indien nodig ook een werkplaats offerte op; Je blijft op de hoogte van de werken en informeert klanten; Je stelt een factuur op en legt deze technisch uit; Je formuleert voorstellen om de klant tevreden te houden;Je staat in voor de klachtenbehandeling en stelt gepaste oplossingen voor; Je voert alle taken uit met respect voor de opgelegde procedures. 
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Receptionist garage

Bilzen, België

Vivaldis Office is op zoek naar een service advisor voor een autogarage in Bilzen. Zij zijn gespecialiseerd in het verkopen en onderhouden van wagens.  Jouw takenpakket als receptionist bestaat uit: Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten, zowel via telefoon als persoonlijk; Je plant werkzaamheden in; Je beheert werkorders; Je staat in voor het informeren van klanten over te uit te voeren werken en facturatie.
OfficeCarFull-timeFixed contract

Receptionist garage

Knokke-Heist, België

Voor onze partner een bekende garage te Knokke zoeken wij een receptionist(e).U bent het eerste aanspreekpunt. Met een vriendelijk woord, de juiste taal en een gemeende glimlach neemt u hun wagen in ontvangst.Een doordeweekse werkdag: Je staat in voor het onthaal van de klanten van de werkplaats en toonzaal, zowel telefonisch als aan de balieJe plant de werken voor onderhoud en herstelling.Je ontvangt de klanten bij ophaling van hun voertuig en ontvangt de betalingenJe plant via pc de agenda in betreffende de werken voor onderhoud en herstellingenJe kan overweg met een computer en programma'sJe bent stressbestendigJe bent een teamplayer
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Opgieter steward

Grimbergen, België

Voor een wellnesscentrum zijn wij op zoek naar een OPGIETER/STEWARD, die bereid is om op 2 verschillende locaties te gaan werken.   Wat wordt er van jou verwacht?   Als steward verzorg je de opgiet sessies, hiervoor krijg je een opleiding aangebodenHet is een polyvalente job, zo volg je ook mee op of er geen technische gebreken zijn. Je dient deze niet zelf te herstellen maar wel vast te stellen en de nodige stappen voor ondernemenJe staat in voor het toezicht in de termen, wanneer je gedrag of handelingen opmerkt die niet gepast zijn binnen deze omgeving durf je de mensen hier ook op aan te sprekenWanneer mensen de privé sauna huren, sta jij in voor de ontvangst van de klanten. Je begeleid hen en voorziet hen van handdoeken, slippers, ...Regelmatig moeten er watertesten gebeuren, ph en chloor waarden controlerenJe krijgt een telefoon zodat je continu contact hebt met je collega's
InterimHealthPart-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter