Jobs

Jobs

195 Jobs found
Urgent

Logistiek Administratief bediende

Verrebroek, Beveren, België

Een bedrijf uit Beveren📍 is opzoek naar een Administratief bediende in Logistiek   Wat kun je van de functie verwachten⬇️ dagelijkse registratie en opvolging van logistieke bewegingenopstellen van de benodigde documenten 📋 voor verzending en retouradministratieve ondersteuning 📝 van maandelijkse doorfacturatieJe zorgt mee voor een goede en efficiënte operationele werking op de afdelingJe opstellen als contactpersoon📞 voor de werven en andere afdelingenVerwerken van uurprestaties en afwezigheden📈 van de medewerkers van de logistieke afdeling  
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Onthaal- office assistant/ aanspreekpunt garage

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt...... Receptie - administratieve allrounder automotive - ondersteuning Aftersales- Service Advisor.  Waar moet je zijn?  TurnhoutSpecialisatie: Automotive Takenpakket?  Als spilfiguur ben jij het aanspreekpunt voor de klant mbt hun verwachtingen, uit te voeren werken (mail, op de firma, telefonisch) Je stelt gerichte vragen aan de klanten + je bouwt een vertrouwensrelatie opBrug tussen klanten en werkplaats/magazijn om een nauwkeurige diagnose en effectieve reparaties te waarborgenOndersteuning planning- coördinatie werkhuisAdministratie : Ondersteuning Facturatie, klantendossiers aanmaken, bestellingen en orders opvolgen, opmaak werkfiches/ werkinstructies, opzoekingen accessoires, opmaak bestek... Samen met de zaakvoerders ondersteuning Naverkoop en customer service 
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Technisch administratief bediende - Service Advisor garage

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt...... Technisch administratief bediende - naverkoop- Service Advisor.  Waar moet je zijn?  Omgeving Beerse Specialisatie: Automotive, garage, bedrijfscamionetten, trucks, campers...  Takenpakket?    Als spilfiguur ben jij het aanspreekpunt voor de klant mbt hun verwachtingen, uit te voeren werken (mail, receptie, telefonisch) Je stelt gerichte vragen aan de klanten + je bouwt een vertrouwensrelatie opUitvoeringsplanning voor het werkhuis, agendabeheer, advies (kost, tijdsduur, onderhoud, ...)Administratie : Ondersteuning facturatie, klantendossier aanmaken, bestellingen en orders opvolgen, opmaak werkfiches/ werkinstructies, opzoekingen accessoires, garanties in orde brengen, leasing contracten opmaken ...  Schadecontroles, inspectie Naverkoop en customer service 
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende/receptioniste garage

Herentals, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor het onthaal!Waar kom je terecht? Bij een garage te Herentals. Als administratief bediende/receptionist, ben jij verantwoordelijk voor volgende taken: Je zorgt samen met de collega's voor de receptietaken Je geeft de klanten advies en begeleiding omtrent de dienst naverkoop Als er iemand binnenkomt ontvang je hen met een smile en bespreek je hun vragen Je stelt de werkorders op Naar aanleiding van het type vraag beslis je welke collega of dienst hen het beste verder kan helpen De administratieve ondersteuning van de verschillende afdelingen doe je ook 
InterimCarFull-timeFixed contract

Administratieve krak- management assistant (Ned, Eng, Frans!)

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve krak- management assistant (Ned, Eng, Frans!) Waar moet je zijn? Beerse Takenpakket Database up to date houden + opvolgen en aanmaken klantdossiersJij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenRechterhand management teamKlanttevredenheid waarborgenOrganisatie vergaderingen, evenementen, zakenreizen ...Vertalen van documenten (Ned, Eng, Frans)Externe en interne communicatie organiseren: Nieuwsbrieven, verslagen, ... + verwerkingAdministratie all day long: bestellingen, postverdeling, mailing, aankooporders...Ondersteuning bij onboarding nieuwe collega's  
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Management Assistant / onthaal/ customer service

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ......Management assistant /onthaal/customer service specialist.   Waar moet je zijn? Turnhout   Specialisatie: Productie Wat moet je doen? Onthaal en verwelkomen bezoekersTelefonie/mail, postverdelingBeheer customer service proces: veelvuldig contact met klanten, polsen naar wensen/behoeften, verwerking/beheer orders, aanpassen klantendossiers, opvolging bestellingen tot levering, SAPProblem solving bij foutieve leveringen, laattijdige levering, ...Jij denkt graag mee over optimalisatie, verbeteringenBeheer sponsoraanvragen + meedenken aan promo's, actiesAlgemene administratie ter ondersteuning management    
OfficeBeveragesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Management Assistant

Herentals, België

Vivaldis Office is op zoek naar MANAGEMENT ASSISTANT! Waar kom je terecht?📍 Een bouwbedrijf te Herentals Als rechterhand van de CEO ziet je dag er als volgt uit: Je beheert de agenda van de CEO, inclusief het inplannen van afspraken, vergaderingen,..Je zorgt voor een efficiënte indeling van de CEO en houd rekening met deadlines en prioriteitenBeheer en filter van inkomende communicatie, e-mails, telefoongesprekken en post voor de CEOJe beheert vertrouwelijke documenten, dossiers en correspondentie en zorgt voor de nauwkeurige archivering van belangrijke informatieJe neemt nauwkeurige notities tijdens vergaderingen, besprekingen van bouwbijeenkomstenOrganiseer en faciliteer vergaderingen, conferenties en evenementen waarbij de CEO betrokken isOndersteun de CEO bij specifieke projecten en initiatieven. Coördineer projecttaken, houd deadlines in de gaten en communiceer de voortgang aan alle betrokken partijen
OfficeConstructionFull-timeFixed contract

Management assistant

Wommelgem, België

Voor onze klant in Wommelgem, een dienstenchequeskantoor, kijken we uit naar een management assistant.   Als management assistant zal je deel uitmaken van een enthousiast team medewerkers, waar je de administratie tot in de puntjes doorgrondt.   De functie: Inkomende calls beantwoorden, events organiseren, bezoekers ontvangen, meetings opvolgen, stock- en patrimoniumbeheer, dataverwerking, ..Je laat de interne werking van het kantoor op kruissnelheid draaien.Je ondersteunt de zaakvoerder en je zet enthousiast je tanden in uitdagende taken.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Management Assistent

Tongeren, België

Voor een klant in Tongeren, actief in transport zijn we op zoek naar een Management assistent. Jouw takenpakket ziet er als volgt uit: HR Administratie: Contacten met sociaal secretariaat, hulplijn personeel, sociale documenten opstellen, opmaak arbeidsovereenkomsten, loonadministratie, etc.Ondersteuning financiële administratie: Afhandelen betalingen, verwerken verkoopfacturen, debiteurenbeheer, etc.Office management: Voorraadbeheer, agendabeheer, organiseren van bijeenkomsten, etc.
OfficeTransportFull-timeFixed contract

Management Assistent

Wetteren, België

Voor een bedrijf dat mobilhomes verkoopt en verhuurt zoeken we een management assistent. Heb jij een bachelor of relevante ervaring? Ben jij een administratief talent? Dan is deze job in Wetteren misschien wel dé job voor jou!   Wat is jouw takenpakket? Je maakt transportplanningen op tussen de filialen van Geel en Wetteren.Verwerking en controle van de aankomende wagens in Wetteren.Chauffeursplanning en communicatie met HR.Opmaken en verspreiden van de wekelijkse afleveringslijst.Inplannen van keuringen en documentencontrole.Overlopen van de planning aan de poetsdienst en showroomonderhoud.Bij drukte of afwezigheid help je jouw collega bij het uitvoeren van afleveringenVerwerken van aankoopfacturen en bestellen van kantoorbenodigdheden.
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende bouwmarkt - commerciële flair

Hoogstraten, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende bouwmaterialen, ondersteuning balie-toonzaal Specialisatie: Bouwmaterialen, AFWERKING/TEGELS  Takenpakket Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers  De balie/toonzaal is jouw terrein Als rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + volg je de offertes op als geen ander dmv een lastenboek en plannen + analyse bestek, kostprijsberekeningContact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Offertedossiers zijn jouw prioriteit! Van opname prijsaanvragen tot registratie, voorbereiding en verwerking gegevens van klanten tot bestelling/leveringWelke materialen er nodig zijn weet je als geen ander (rekening houdend met kwaliteit, prijs, levertermijn, ...) + opvragen prijzen en de nodige info bij verschillende leveranciersJe luistert naar de klant, stelt de juiste vragen en geeft ondersteuning bij het nemen van beslissingen. (zowel aannemers, zelfstandigen als particulieren) Je bent verantwoordelijk voor een correcte presentatie van de goederen Orderbeheer, verwerking, ondersteuning collega's op administratief vlak Doorgroei kansen tot commercieel adviseur, pricing, ... 
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende- rechterhand afdelingsverantwoordelijke bouw

Rijkevorsel, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief duizendpoot bouwsector- rechterhand afdelingsverantwoordelijke.Belangrijk: ervaring en/of opleiding als technisch admin. bediende  Waar moet je zijn? RijkevorselSpecialisatie: Bouw Takenpakket Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firmaJe rol bestaat uit het administratief ontlasten van de afdelingsverantwoordelijke (deeltje aankoop, werkplanning, operationele administratie, ...) Je staat in voor het opvolgen van de gestarte projecten. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot leveringAlgemene administratie: Opvolgen materialen/bestellingen, contact leveranciers, stock- voorraadbeheer, organisatie preventieve onderhoud, de technische bijstand en de wettelijke controles van het machinepark, contractbeheer, ... Ondersteuning planning werkhuis en offertedienst: kostprijsberekening, offertes opvolgen/opmaken, contact leveranciers, ...Werkplanning in samenwerking met de meestergastenRapporteren
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

Brecht

Voor een bedrijf gespecialiseerd in het verhuren van materialen en machines zijn we op zoek naar een Administratief bediende:   Je staat in voor de algemene administratie alsook de facturatie.Je onderhoudt contacten met klanten, zowel telefonisch als aan de balie.Je zorgt voor het voorbereiden, uitwerken en opvolgen van offertes.  
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende balie

Beerse, België

Vivaldis Technics Bedienden zoekt ....... Technisch administratief bediende- onthaal. + commerciële flair. Waar moet je zijn? BeerseSpecialisatie: Techniek, bouwmaterialenBelangrijk: Kennis en passie voor techniek, bouw, HVAC, gereedschappen...  Takenpakket Als spilfiguur aan de balie ben je HET aanspreekpunt voor klanten, bezoekers en leveranciers. Je geeft hen gepast advies en helpt hen verder met bestellingen (voornamelijk aannemers, zelfstandigen, professionelen...)Je fungeert graag als eerste aanspreekpunt via mail, telefoon of aan het onthaal/balie Administratie: Offertes opmaken/opvolgen verwerken, ondersteuning planning chauffeur, bestelbonnen, verwerking in PC (Word, Excel), Orderbeheer, stockcontrole, voorraadbeheer Na inwerkperiode: kostprijsberekening mbt materialen VB. isolatie, ventilatie, ... 
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende- toonzaal luxe artikelen

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende- Spilfiguur toonzaal- klantbegeleiding.Waar moet je zijn? Regio BeerseSpecialisatie: Bouw, technische installatie, luxe artikelenBelangrijk: zaterdagwerk Takenpakket Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers De toonzaal is jouw terrein. Professionelen + particulieren zoals zelfstandige tuinaannemers komen bij jou langs voor advies en hen de begeleiden naar een droomcreatie VB. zwembaden, whirlpools en toebehorenAls rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant Contact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Je beantwoordt vragen van klanten en polst naar hun wensen om hen te begeleiden naar hun droomcreatieAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: offertes opmaken en opvolgen, verkoopsdossier opmaken en afronden, bestellingen, orders verwerken, klantendossiers beheren, webshop, ...Aftersales Doorheen de werkzaamheden maak je de klant wegwijs en zorg je voor de juiste begeleiding Klachtenbehandeling en klanttevredenheid waarborgen
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

Wuustwezel, België

Voor een bedrijf, gespecialiseerd in grondwerken, zijn wij op zoek naar een administratief bediende ter ondersteuning van de calculatie- en aankoopdienst.   Wat zullen jouw taken zijn? Prijsaanvragen voor werken in uitvoering: verzorgen van prijsaanvragen bij leveranciers en onderaannemers voor lopende projecten, opvolgen van offertes en verwerken van de offertes in het systeem.Technische fiches opstellen: creëren en bijwerken van technische fiches voor materialen en producten.Opmetingen op plan / hoeveelheden nakijken met de meetstaat: controleren van bouwplannen en meetstaten op juistheid en volledigheid.Bestellingen in WIC (eigen programma): invoeren van bestellingen in het interne WIC-programma, zorgdragen voor de correcte en tijdige verwerking van alle inkooporders.Prijsaanvragen met betrekking tot bouwputten, afvoergronden, etc. en de administratieve verwerking ervan.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

Wuustwezel, België

Voor een bedrijf, gespecialiseerd in grondwerken, zijn wij op zoek naar een administratief bediende ter ondersteuning van de calculatie- en aankoopdienst.   Wat zullen jouw taken zijn? Prijsaanvragen voor werken in uitvoering: verzorgen van prijsaanvragen bij leveranciers en onderaannemers voor lopende projecten, opvolgen van offertes en verwerken van de offertes in het systeem.Technische fiches opstellen: creëren en bijwerken van technische fiches voor materialen en producten.Opmetingen op plan / hoeveelheden nakijken met de meetstaat: controleren van bouwplannen en meetstaten op juistheid en volledigheid.Bestellingen in WIC (eigen programma): invoeren van bestellingen in het interne WIC-programma, zorgdragen voor de correcte en tijdige verwerking van alle inkooporders.Prijsaanvragen met betrekking tot bouwputten, afvoergronden, etc. en de administratieve verwerking ervan.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende rechterhand boekhouder

Turnhout, België

Vivaldis Technics bedienden zoekt..............Administratieve duizendpoot- rechterhand boekhouding + basis Frans VB. contact techniekers/leveranciersWaar moet je zijn? TurnhoutSpecialisatie: Elektriciteit, techniek, technische installatie, hvac, laadpalen, energiemanagementVoltijds of 4/5de werken mogelijk Wat moet je doen? Opvolgen van dossiers/projecten, orders + verwerking en administratief in orde brengenAls echte duizendpoot/administratief bediende, Wat is prioriteit? Correcte toetsing en communicatie met verschillende partijen. Hierbij neem je de haalbaarheid, prijs, leveringstermijn... in het achterhoofd. Algemene administratieOpvolgen, registreren en rapporterenBoekhouding: Opvolging facturen, boeken aankoop-verkoopfacturen, boeken banken, voorbereiding en ondersteuning BTW /maandafsluiting, betalingen, debiteurenbeheer, ... Telefonie/mail
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Juridisch en administratief bediende dossierbeheer

Turnhout

Vivaldis Office zoekt ....... Juridisch bediende, juridische geschillen, vraagstukken, vastgoed, dossierbeheer.   Waar moet je zijn?TurnhoutSpecialisatie: Vastgoed, juridisch Takenpakket Algemene administratie juridische dossiers/overeenkomsten: controleren en het opvolgen overeenkomsten en zorgen dat alles wettelijk in orde is, controle en nalezen bestaande contracten, ondersteuning en opmaak overeenkomsten mbt huur- en verkoopdossiers + juridisch opvolgen/staven... Beheer juridische dilemma's en vraagstukken/geschillen over diverse thema's/situaties Je bent het aanspreekpunt voor de directie/makelaars voor juridische dossiers. (controle anti wit-wasdossiers, nalezen opgeleverde documenten...Nadat je alle dossiers kent/na opleidingsperiode formuleer je zelfs een advies over de geschillen en ga je in overlegJe wil alle lopende dossiers/overeenkomsten van binnen en van buiten kennen en kunnenContact met de verschillende afdelingen en verscheidene instanties VB. notariaten, advocatenSamen met je team vorm je een geoliede machine + als geen ander kan je ook de nodige discretie bewarenRechterhand legal supervisor + eerstelijns juridisch advies  
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende commerciële flair-toonbank

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende- Commercieel bediende met kennis elektriciteit, verlichting, bekabeling, ...Waar moet je zijn? Turnhout.Specialisatie: Elektriciteit, verlichting, bekabeling, HVAC, Domotica, ... Belangrijk: Kennis techniek Takenpakket Als Technische administratief bediende ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen.Je bekijkt deze kritisch, stelt eventuele alternatieven voor + nacalculatieInterpreteren technische plannen Van zodra het contract getekend is, geef je het project door aan de branch manager, winkelverantwoordelijke​​​​​​Het hele offerteproces + ondersteunen en begeleiden van  klanten is jouw verantwoordelijkheid: het contact met de klant, afstemmen behoeftes, advies over productgamma Orderbeheer/verwerking, aanmaken en updaten klanten dossiersContact leveranciers: VB. levertermijnen, prijsvergelijking, aanpassen prijslijst ... Door de bestaande klantenportefeuille en jouw sterke prospectie skills zorg je voor klantenbinding en een optimale klantentevredenheid. Jij bent hun favoriete vertrouwenspersoon!
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter