Jobs

Jobs

204 Jobs found

Administratief Medewerker Dienst na verkoop

Rotselaar, België

Hou jij van telefonische contact?Administratief sterk?Technische feeling? Voor een bedrijf te Rotselaar gespecialiseerd in koeltechnieken en airco zijn we op zoek naar een administratief medewerker voor hun dienst na verkoop.Hier een greep uit jouw takenpakket: Op de servicedienst fungeer jij als telefonisch aanspreekpunt voor Nederlandstalige en Franstalige klanten. Die klanten probeer je samen met jouw collega’s zo goed mogelijk te helpen.Als administratief bediende volg je de administratie van uitgevoerde interventies mee op: Werkbonnen checken, vervolledigen en correct linken aan uitgevoerde opdrachten.Overzicht bewaren zodat je klanten en techniekers kan informeren.Vervolgopdrachten aanmaken. Je werkt vlot samen met jouw collega’s en de planners.Naarmate je vertrouwd geraakt mat je takenpakket word je mee ingeschakeld voor het totale administratieve proces.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief medewerker garage

Koningshooikt, Lier, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor een garage in Lier!We zoeken hiervoor iemand met technische kennis van wagens. Je zal voornamelijk instaan voor volgende taken: Afhandelen van garantie aanvragenOnderhoudscontracten opstellenVerzekeringsdossiers opvolgenAlgemene administratieve taken
OfficeCarFull-timeFixed contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Administratief Medewerker Boekhoudkantoor

Lier, België

Vivaldis Office is op zoek naar een onthaal bediende voor een boekhoudkantoor in Lier.    Onze klant is gespecialiseerd in boekhouding, fiscaliteit, budgetten en start-ups.   Jouw taken als administratief medewerker bestaan uit: Je staat gedeeltelijk in voor het bemannen van de balieJe behandelt de inkomende telefoongesprekken Je staat u in voor het klanten onthaal en in orde houden van alle vergaderzalenJe zal de zaakvoerder administratief bijstaan in het opmaken van brieven, mails en andere vormen van correspondentieJe zal de dossierbeheerders administratief proberen te helpen en bent u verantwoordelijk voor het archief op orde en gestructureerd te houdenJe bent het eerste gezicht / stem die klanten met ons kantoor zal associëren
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Medewerker (NL/FR)

Aarschot, België

Vivaldis Office, is op zoek naar een administratief bediende voor een bedrijf te Aarschot. Het bedrijf is actief in de beveiligingssector.   Als administratief bediende, zal jij instaan voor: Het opvolgen van de planning voor Franstalige techniekers.Daarnaast volg je de uitvoering van onderhoudsbeurten bij onze klanten op.  Zowel op gebied van planning als de administratieve afhandeling.Inkomende en uitgaande goederen behandelen.De verwerking van werkbonnen.De facturatie van werkbonnen.Het opvolgen van de stock.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker

Gentbrugge, Gent, België

Zin in om als administratief bediende aan de slag te gaan bij een gekend fiscaal en boekhoudkantoor 📍te Gentbrugge?    Het takenpakket: Je ontvangt onze cliënten, verwelkomt ze en begeleidt hen vriendelijk naar de vergaderzaal. Je verzorgt een warm onthaal.Je staat onze cliënten en leveranciers telefonisch te woord. Je neemt deel aan de telefonische kantoorpermanentieJe voert gevarieerde administratieve taken uit (dossierbeheer, contracten met partners en leveranciers beheren,...)Je bent verantwoordelijk voor diverse facilitaire taken (herstellingswerken regelen met externe partners, efficiënte kantoorwerking organiseren, de vergaderzalen in orde zetten voor bezoekers,...)Je staat in voor preaccountancy taken (opvolgen leveranciers, debiteurenbeheer, afspraken met cliënten inplannen, facturen controleren, overdrachten en nieuwe dossiers opzetten...)
InterimServicesFull-timeFixed contract

Administratief medewerker

Verrebroek, Beveren, België

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging in de logistieke wereld? Ben je woonachtig in regio Waasland en heb je kennis van voorraadbeheer en operationele planningen? Lees dan snel verder! 🤩   Voor een bedrijf in Verrebroek 📍 zijn wij op zoek naar een Administratief medewerker 💻   Als Administratief medewerker 💻 sta jij in voor: Het aannemen en verwerken van nieuw ordersAssisteren bij de dagelijkse taken en planningHet afhandelen van afgewerkte ordersHet eerste contact met klanten
InterimVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker - regio Middelkerke

Middelkerke, België

Voor een bedrijf actief in vastgoed, gelegen in de regio van Middelkerke, gaan we op zoek naar een Administratief medewerker Syndic!Op zoek naar een boeiende en gevarieerde functie?Spreek je een aardig mondje Frans?Herken jij jezelf hier al in?Zeker verder lezen! Deze functie zou je wel eens op het lijf geschreven kunnen zijn!Welke taken jij onder je vleugels mag nemen in deze functie als Administratief medewerker Syndic? Verantwoordelijkheid over onze syndicportefeuille, samen met je gedreven collega's!Vergaderingen leidenOpstellen van verslagen en de technische opvolging ervanVoorbereiden van kostenafrekeningen en de opvolging ervan Kortom: een boeiend en gevarieerd takenpakket ligt voor je klaar!
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Medewerker Productieplanning.

Genk, België

Voor onze klant te Genk zijn we op zoek naar een administratief bediende / productieplanner:   Ben jij een administratief talent met uitstekende computervaardigheden? Heb je ervaring met (productie)planning en ben je in staat om effectieve oplossingen te vinden voor terugkerende uitdagingen?  Als Administratief Medewerker Productieplanning ben je verantwoordelijk voor de nauwkeurige en efficiënte planning van onze productieactiviteiten;Je haalt werkorders en deadlines uit ons ERP-systeem en plant deze in op basis van machinecapaciteit en personeelsbezetting;Je werkt proactief om problemen te signaleren en op te lossen, met als doel de productie-efficiëntie continu te verbeteren;Daarnaast zal je de teamleaders van de afdeling ondersteunen in hun administratieve taken;Ook werk je samen met verschillende afdelingen om zo de productie te optimaliseren.
OfficeVariousFull-timeFixed contract

Technisch Administratief Medewerker

Pelt, België

Voor onze klant gelegen te Overpelt en gespecialiseerd in het produceren van kwaliteitsvolle telescopische tribunes en stoelen, zijn wij op zoek naar een technisch administratief bediende.   Blaas jij iedereen omver met jouw technische kennis? Dan is dit de ideale job voor jou! Solliciteer vandaag nog via lommelbedienden@ vivaldistechnics. be of 011/153729   Als administratief technisch bediende is je takenpakket:  Je interpreteert technische tekeningen en volgt de nodige stappen die genomen moeten worden verder op; Je communiceert met klanten; Je voert gesprekken met leveranciers; Je biedt versterking in administratieve activiteiten voor verschillende afdelingen.
Technics EmployeesLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch Administratief Medewerker

Hamont-Achel, België

Voor een bedrijf in Hamont-Achel met meer dan 30 jaar ervaring in de plaatsing van ramen, deuren, overkappingen,... zijn wij op zoek naar een technisch administratief medewerker.Je takenpakket bestaat uit:  Je communiceert met klanten en beantwoordt hun vragen;  Je maakt offertes op; Je werkt tekeningen uit in autocad; Je voert gesprekken met leveranciers; Je biedt versterking in administratieve activiteiten voor verschillende afdelingen.
Technics EmployeesMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder - Assistentiemedewerker

Bruxelles, Belgique

Voor een van onze klanten, in de verzekeringssector, zijn wij op zoek naar een Dossierbeheerder - Assistentiemedewerker. Interim met uitzicht op een vast contract1000 BrusselSector: Verzekeringen Als Dossierbeheerder - Assistentiemedewerker zullen uw taken zijn: Beheer van dossiers : Samenstellen en opvolgen van assistentiedossiers voor klanten B2B en B2C, zowel in binnen- als buitenland.Klantencommunicatie : Klanten op de hoogte houden van de voortgang van hun dossiers en vragen beantwoorden.Coördinatie met dienstverleners : Contact opnemen met buitenlandse dienstverleners (garages, sleepdiensten, autoverhuurbedrijven, enz.) en de klant informeren.Kostenbeheer : Opvolgen van gemaakte kosten en overleggen met de coördinator voor verdere acties.Reserveringen : Beheren van reserveringen voor vervangende voertuigen, hotels, treinen, vliegtickets, taxi's, enz.Samenwerking met andere afdelingen : Nauwe samenwerking met TBO, MBO, Ticketing en Dispatch om dossiers vlot te verwerken.Ondersteuning patrouilleverdeling : Helpen bij het optimaliseren van de verdeling van patrouilleurs en coördineren van depannages en vervangende voertuigen.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Front Office Medewerker

Schelle, België

Voor een bedrijf gelegen in Niel zijn wij op zoek naar een Front Office Medewerker.  Onze klant biedt tal van activiteiten aan (bowling, restaurant,...).     Beantwoorden van de eerste lijn telefoonBeantwoorden binnenkomende mailsLopende offertes opvolgenControleren of de geboekte reservaties bevestigd zijn en of de voorschotten betaald zijnKlanten ontvangen aan de balie, ze inchecken en de klant duidelijke info geven, nadien uitcheck en betalingA la minute beslissingen nemen die zowel klant als onderneming ten goede komenExtra administratieve jobs zoals bestellingen drank en eetwarenOpvolging leveringen en checken met facturatie
OfficeLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Machelen, België

Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de farmaceutische sector, zijn we op zoek naar een georganiseerde en nauwkeurige Administratief Bediende;   Wat wordt er van jou verwacht?   Je staat in voor de verwerking en opvolging van bestellingenJe biedt administratieve ondersteuning aan het commerciële team, opstellen van offertes, creditnota'sWanneer één van de techniekers ter plaatse is langs geweest, sta jij in voor de administratieve verwerking van het technische rapportVia het ERP systeem volg jij het klantenbestand verder opJe neemt inkomende oproepen aan en schakelt door indien nodigJe maakt onderhoudscontracten op
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Grimbergen, België

Onze afdeling support operations ondersteunt als back office de afdelingen saneringsprojecten en exploitatie (vast grondreinigingscentrum en de tussentijdse opslagplaatsen).Je werkt in een klein team mee aan de logistieke en administratieve opvolging van alle grondbewegingen op onze vaste sites en op de werven.Dat kan bijvoorbeeld het aanmaken van transportdocumenten zijn, de opvolging van administratie rond grondverzet ; kortom, een bonte afwisseling in je dagelijkse taken.Je coördineert verder nog met externe transporteurs, en zorgt voor de opmaak van de bestelbonnen.Je verzorgt algemeen en gevarieerd administratief werk voor de afdelingen projecten en exploitatie (prijsvragen, voorbereiding facturatie, nutsleidingen opvragen, werfmeldingen uitvoeren, up-to-date houden van verschillende databanken).Je bent één van de back-ups voor de weegbrug bediening (loketfunctie / receptie).  
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Vilvoorde, België

Voor een bedrijf te Vilvoorde, gespecialiseerd in het leveren en ontwikkelen van producten in staal, zijn we op zoek naar een Commercieel administratief medewerker.    Wat wordt er van jou verwacht?   Na een grondige interne opleiding sta je in voor de verkoop aan de balieHierbij beschik je voldoende technisch inzicht om de klant te helpen en zo tot een oplossing te komenJe werkt prijsaanvragen voor handelsmateriaal uit tot offertes en je volgt deze commercieel opDe bestellingen breng je in het ERP-systeem in met afgesproken leveringsdatumTransporteurs van onze leveranciers melden zich aan bij de balie en je zorgt voor de administratieve verwerking van de ontvangen goederenJe controleert tevens de aankoopfacturenJe ondersteunt mee de verantwoordelijke logistiek bij het opstellen van de vrachtroutes en transportbrieven om de goederen just-in-time bij onze klanten af te leveren
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende boekhouding

Overijse

Werk je graag met cijfers? Ben je nauwkeurig? Kan je vlot werken met Excel?   Onze klant in Overijse, gespecialiseerd in de dentale sector, is op zoek naar een Administratief bediende boekhouding.  Benieuwd hoe je dag er zal uitzien?    Dagelijks beheer je de mailbox en handel je correspondentie af.Je beantwoordt vragen van leveranciers en collega's over betalingen en facturen.Binnenkomende facturen verwerk en registreer je in het systeem.De betalingen van leveranciers bereid je voor en voer je uit.Je controleert en verwerkt banktransacties, waarbij je zorgt voor een nauwkeurige boekhouding.Als administratief bediende afdeling boekhouding stel je financiële overzichten en rapportages op.Je biedt ondersteuning aan het team bij de maand- en jaarafsluitingen.Om de financiële processen te verbeteren en te optimaliseren werk je samen met collega's van verschillende afdelingen.
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Kampenhout, België

Voor onze klant in Kampenhout, gespecialiseerd in bouwmaterialen en natuursteen, zijn wij op zoek naar een Administratief bediende.Je takenpakket ziet eruit als volgt: Je behandelt de inkomende telefoons en mails van klantenJe biedt administratieve ondersteuning op diverse domeinen zoals: rapportering afwezigheden, correcte leveringsafspraken, controle van de weegbonnen...Je zorgt voor de opmaak van offertes en volgt deze mee opJe zorgt mee voor de administratieve opvolging van de materialen die we naar verdere recyclage afvoerenJe zorgt mee voor de opvolging van administratie rond de kwaliteiten van onze stromenJe hebt nauw contact met klanten, chauffeurs en de collega's op het terreinSamen proberen we de omzet van onze klanten te maximaliseren
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Mechelen, België

Wil jij aan de slag in de sector van petroleumhandel en hou je van een afwisselende job met veel verantwoordelijkheid? Dan hebben wij de ideale uitdaging voor jou! Voor een sterk groeiend familiebedrijf in de regio Mechelen zijn wij op zoek naar een gedreven Administratief Bediende.   ouw takenpakket Als Administratief Bediende ben jij van onschatbare waarde binnen onze organisatie. Je taken zullen verdeeld zijn over twee essentiële werkdomeinen:     Het bijhouden van prijsnoteringen en het communiceren hiervan naar klanten.Het opstellen en opvolgen van offertes.Bestellingen bevestigen, doorgeven, opvolgen en factureren.Documenten omtrent export en transport opmaken en beheren.Het noteren en beheren van bestellingen via e-mail en telefoon.Klant- en productgerelateerde vragen beantwoorden en opvolgen.Bestellingen toewijzen aan chauffeurs.Verschillende facturatie-gerelateerde taken ondersteunen en uitvoeren. Interesse? Solliciteer online of stuur je meest recente CV en motivatie door naar Mechelen@Vivaldisinterim.be.
InterimEnergyFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

Mechelen

Onze klant, een toonaangevend bedrijf in de live entertainment en productie-industrie, gespecialiseerd in videoapparatuur en technisch projectmanagement voor grootschalige evenementen en theaterproducties wereldwijd. Ter ondersteuning van hun team van projectmanagers zijn ze op zoek naar een gedreven Administratief Bediende die helpt bij uiteenlopende administratieve taken. Als Administratief Bediende ben je verantwoordelijk voor verschillende ondersteunende administratieve taken, waaronder:   Aanmaken van aankooporders, facturen en activa in onze ERP-tool.Verwerken van zendingen en pakketten via koeriersdiensten zoals FedEx.Zorgen voor een tijdige en efficiënte afhandeling van bestelling en apparatuur voor projecten.Ondersteunen van projectmanagers, zodat zij zich kunnen concentreren op hun technische taken.Actief deelnemen aan training en leren werken met nieuwe systemen en tools.
InterimElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Boekhoudkundig medewerker

Assenede, België

We zijn dringend op zoek naar een boekhoudkundig medewerker voor onze vestiging te Assenede. More info: Uurrooster is van 8u30 tot 17u00 met een halfuurtje pauze / geen thuiswerk mogelijkWe sluiten 4 weken in de zomervakantie (laatste 2 weken van juli en eerste 2 weken van augustus + 2 weken gesloten in de kerstvakantie)40-uren stelsel (+ 12 extra ADV-dagen)Verloning: tussen de 2500 bruto en 3200 bruto + maaltijdcheques van €6 , ecocheques, groeps- en hospitalisatieverzekering in een sterk groeiende en dynamische KMO waar mensen centraal staan.     Als boekhoudkundig medewerker heb je volgend takenpakket:  Controleren en inboeken van aankoopfacturen in Exact onlineBack up zijn in geval van afwezigheid van de collega van de verkoopboekhoudingFacturen van klanten & leveranciers opmaken, opvolgen en beherenBetalingen in Isabel uitvoerenAankoopfacturen in ons ERP systeem (Construsteel) linken en inboekenJe verzorgt de correspondentie met leveranciers en houdt hun gegevens up to dateJe beheert de contracten van de nutsvoorzieningenDiv. mailverkeerAdministratief bijspringen bij collega’s
Technics EmployeesMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter