Jobs

Jobs

206 Jobs found

Onthaal- office assistant/ aanspreekpunt garage

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt...... Receptie - administratieve allrounder automotive - ondersteuning Aftersales- Service Advisor.  Waar moet je zijn?  TurnhoutSpecialisatie: Automotive Takenpakket?  Als spilfiguur ben jij het aanspreekpunt voor de klant mbt hun verwachtingen, uit te voeren werken (mail, op de firma, telefonisch) Je stelt gerichte vragen aan de klanten + je bouwt een vertrouwensrelatie opBrug tussen klanten en werkplaats/magazijn om een nauwkeurige diagnose en effectieve reparaties te waarborgenOndersteuning planning- coördinatie werkhuisAdministratie : Ondersteuning Facturatie, klantendossiers aanmaken, bestellingen en orders opvolgen, opmaak werkfiches/ werkinstructies, opzoekingen accessoires, opmaak bestek... Samen met de zaakvoerders ondersteuning Naverkoop en customer service 
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Management Assistant - projectadministratie bouw

Beerse, België

Vivaldis Technics bedienden zoekt.............. Management Assistant/ projectadministratie bouw.Waar moet je zijn? Omgeving BeerseSpecialisatie: Bouw, maatwerkVoltijdse tewerkstelling of 32u/week  Wat moet je doen? OnthaalTelefonie/mailingAanmelden en registratie nieuwe werven/projecten Ondersteuning directie met offertes, inboeken facturen, contact leveranciers, bestellingen van grondstoffen/materiaal voor atelier, uurregistratie collega's, inschatten werkuren/materiaalkost per project, analyse lastenboek/meetstaat, ... Vlotte werking met MS Office, Outlook + basis plan lezenOndersteuning dienst naverkoop 
Technics EmployeesMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Technisch administratief bediende - Service Advisor garage

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt...... Technisch administratief bediende - naverkoop- Service Advisor.  Waar moet je zijn?  Omgeving Beerse Specialisatie: Automotive, garage, bedrijfscamionetten, trucks, campers...  Takenpakket?    Als spilfiguur ben jij het aanspreekpunt voor de klant mbt hun verwachtingen, uit te voeren werken (mail, receptie, telefonisch) Je stelt gerichte vragen aan de klanten + je bouwt een vertrouwensrelatie opUitvoeringsplanning voor het werkhuis, agendabeheer, advies (kost, tijdsduur, onderhoud, ...)Administratie : Ondersteuning facturatie, klantendossier aanmaken, bestellingen en orders opvolgen, opmaak werkfiches/ werkinstructies, opzoekingen accessoires, garanties in orde brengen, leasing contracten opmaken ...  Schadecontroles, inspectie Naverkoop en customer service 
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende- toonzaal luxe artikelen

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende- Spilfiguur toonzaal- klantbegeleiding.Waar moet je zijn? Regio BeerseSpecialisatie: Bouw, technische installatie, luxe artikelenBelangrijk: zaterdagwerk Takenpakket Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers De toonzaal is jouw terrein. Professionelen + particulieren zoals zelfstandige tuinaannemers komen bij jou langs voor advies en hen de begeleiden naar een droomcreatie VB. zwembaden, whirlpools en toebehorenAls rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant Contact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Je beantwoordt vragen van klanten en polst naar hun wensen om hen te begeleiden naar hun droomcreatieAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: offertes opmaken en opvolgen, verkoopsdossier opmaken en afronden, bestellingen, orders verwerken, klantendossiers beheren, webshop, ...Aftersales Doorheen de werkzaamheden maak je de klant wegwijs en zorg je voor de juiste begeleiding Klachtenbehandeling en klanttevredenheid waarborgen
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende interieur

Kasterlee, België

  Vivaldis Bedienden zoekt.... Technisch admin. bediende interieur, eerste aanspreekpunt, ondersteuning werkvoorbereiding/ calculatie. Waar kom je terecht? Omgeving KasterleeSpecialisatie: Interieur, bouw Je zoekt een fijne job met een mooi evenwicht tussen administratie, klantencontact + ondersteuning werkvoorbereiding/calculatie. Leuk om mee te geven: je werkt niet elke zaterdag, maar 1 op 2 zaterdagvoormiddagen  Vriendelijk onthaal en begeleiding van klanten. Je fungeert als eerste aanspreekpunt. (website, mail/social media, toonzaal, ...)Begeleiding klanten + fungeren als vertrouwenspersoon zodat de klant de beslissing maakt het project te laten starten. Je maakt een offerte op maat en je berekent de nodige materialen, kostprijs, levertermijn, calculatie... Je volgt offertes verder op en na goedkeuring maak je het dossier administratief klaar Je houdt contact met de klant en houdt hen op de hoogte ivm leveringstermijnen en leveringsdata. Administratie ter ondersteuning van management en werkvoorbereider=  Orderbeheer/verwerking aanvragen, offertes, bestel-orderbonnen opmaken/verwerken, klanten dossiers voorbereiden en aanvullen, voorbereiding facturatie van opgeleverde projecten + controle, ondersteuning planning in samenspraak met zaakvoerders... Opbouw klantenrelaties (B2B, B2C) + uitbreiding klantenportefeuille, opvolgen leadsNazorg VB. wijzigingen na het voorontwerp? Je maakt een nieuwe offerte op.
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende/klantenadviseur

Herentals

Voor een garage zijn we op zoek naar een ervaren ADMINISTRATIEF BEDIENDE ONTHAAL, KLANTENADVISEUR.  Samen met je collega's zorg je voor de receptietaken: Je bent het gezicht van ons bedrijf en verzorgt de receptietaken; telefonie, mails, enquêtes, ....Als centrale aanspreekpartner in de dienst naverkoop adviseer en begeleid je de klanten.Je ontvangt de klanten aan de receptie en bespreekt hun vragen of situaties.Je bepaalt de acties om tot juiste oplossingen te komen en stelt werkorders op.Je beslist welke collega of dienst de klant verder kan helpen en maakt hiervoor de nodige afspraken.Je zorgt voor administratieve ondersteuning van de verschillende afdelingen.Telefonisch heb je de capaciteit om steeds met de glimlach elke oproep aan te nemen en af te sluiten. Kortom als onthaalbediende steek je graag de handen uit de mouwen en ben je flexibel ingesteld naar taakinhoud toe.
OfficeCarFull-timeFixed contract

Administratief bediende/receptioniste garage

Herentals, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor het onthaal!Waar kom je terecht? Bij een garage te Herentals. Als administratief bediende/receptionist, ben jij verantwoordelijk voor volgende taken: Je zorgt samen met de collega's voor de receptietaken Je geeft de klanten advies en begeleiding omtrent de dienst naverkoop Als er iemand binnenkomt ontvang je hen met een smile en bespreek je hun vragen Je stelt de werkorders op Naar aanleiding van het type vraag beslis je welke collega of dienst hen het beste verder kan helpen De administratieve ondersteuning van de verschillende afdelingen doe je ook 
InterimCarFull-timeFixed contract

Administratief bediende

Mortsel, België

Voor een bedrijf gelegen in Morstel zijn wij op zoek naar een Administratief bediende. Ben jij een administratief talent met een hart voor klantenservice? Heb je zin om een ​​belangrijke rol te spelen in het beheren van onze zakelijke klanten en bij het dragen aan hun succes? Dan zijn wij op zoek naar jou!   Als Administratief Medewerker ben jij de spil binnen ons team en het vaste contactpersoon voor een portfolio van Proximus zakelijke klanten. Samen met een Accountmanager zorg jij voor de dagelijkse opvolging en ondersteuning van deze klanten.   Je takenpakket is allround en gevarieerd: Je onderhoudt uitgebreide klantencontacten, zowel telefonisch als via e-mail.Je bent het eerste aanspreekpunt en zorgt voor de administratieve opvolging van mobiele diensten en hardware bestellingen.Nauwkeurige en efficiënte administratieve afhandeling, zodat alles op rolletjes loopt.Je werkt nauw samen met onze logistieke en boekhoudkundige afdeling.Je beheert en volgt het volledige proces op.  
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief logistiek bediende

Zeebrugge

Voor onze klant regio Zeebrugge, zijn we op zoek naar een administratief logistiek bediende.   Jouw taken: Je volgt de logistieke flow op van de VPC activiteiten.Je stuurt de logistieke flow in de verschillende afdelingen aan.Je communiceert pro-actief met de customer service experts.Je assisteert mee inde administratieve afdeling van schadebestekken.Je geeft de werkuren en de dagelijkse planning in in het systeem.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

Deinze, België

Wij zijn op goed naar een gemotiveerde customer service medewerker / administratief bediende die wil meeschrijven aan een groeiverhaal. Onze klant is actief in de chemische sector en gelegen in Nazareth aan de afrit van de autostrade. Je hebt het volgend takenpakket:  Je zal contacten met de klanten onderhouden en opbouwen, dit zowel via telefoon als mail in het Nederlands en FransJe zal de orders inbrengen voor in het magazijnJe zal leveringen opvolgenCourante administratieve taken 
InterimChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Employé Administratif

Tervuren, Belgique

Pour un de nos clients, une école internationale, nous sommes à la recherche d'un.e Coordinateur des Services ITS - Services Internes pour une mission temporaire à pourvoir jusqu'à décembre 2024.   Secteur : École internationale Localisation : Bruxelles (TERVUREN) Type de contrat : Intérim - 4 mois - (septembre à décembre)   Votre mission : Vous répondrez aux questions des appelants et des visiteurs sans rendez-vous, enregistrerez et créerez des tickets, et résoudrez les problèmes lorsque cela est possible.Vous assurerez la liaison avec les équipes de garde pour traiter les questions urgentes.Vous coordonnerez et gérerez les calendriers des collaborateursVous offrirez le plus haut niveau de service client lors du traitement des demandes par téléphone ou en personne.Vous recevrez et coordonnerez la distribution des marchandises, maintiendrez et enregistrerez les inventaires.Vous allez gérer les commandes: devis, simulation de prix, offre d'achats.Vous mettrez à jour les contrats/abonnements et examinerez les renouvellements.Vous rencontrerez et accueillerez nos visiteurs.
OfficeServicesFull-timeTemporary

Administratief bediende

Zulte, België

Voor een familiebedrijf te Zulte zijn we op zoek naar een administratief bediende.   Hoe zal je job er uit zien als administratief bediende ?   Opmaken leveringsbonnen & facturen, leveranciers en bezoekers ontvangen, telefonisch contact, klantenservice en klachtbehandeling, planning chauffeurs opmakenHelpen in de winkel. Ontvangen & terug geven van was, strijk en nieuwkuis.Bijspringen voor het inpakken van linnen & donsdekens.  
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

Gingelom, België

Onze klant is een Belgische fabrikant, gespecialiseerd in het ontwikkelen van duurzame, luxueuze en hoogwaardige badkameroplossingen. Alles wordt in eigen huis ontworpen en geproduceerd.   Om hun team te vervolledigen zoeken ze een administratief bediende om de backoffice en naservice te ondersteunen.   Jouw verantwoordelijkheden: Aannemen en verwerken van orders, van bestelling tot facturatie en eventuele nazorg.Dagelijkse administratieve taken, zoals het opstellen en opvolgen van klantendossiers in het ERP-systeem.Klanten begeleiden en adviseren via e-mail en telefoon met betrekking tot hun dossier.Verlenen van service na verkoop.
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Management assistant garage/verantwoordelijke aflevering (parttime 25u)

Hoogstraten

Vivaldis Office is op zoek naar een Administratieve duizendpoot/Management Assistant/aanspreekpunt en verantwoordelijke afleveringen.   Waar kom je terecht? Bij een garage met een familiale sfeer, te Hoogstraten.Deeltijdse tewerkstelling: 25u Je zal instaan voor volgende taken: Als spilfiguur tussen klant, bureau en werkplaats sta je in voor de administratieve ondersteuning van de verkoop/salesOnthaal + aanspreekpunt van de klant mbt correcte en zorgeloze afleveringen wagensAgendabeheer + planning afhalingen (nieuwe en tweedehandswagens)Opbellen van klanten na levering (klanttevredenheid, klantenbinding)  Administratieve afhandeling (papieren doorsturen, vragen beantwoorden, klanten dossiers en onderhoudscontracten aanmaken, bestellingen zowel voor kantoor als materialen voor werkhuis, werkfiches/werkorders maken, opzoeken artikelnummers mbt accessoires, opmaak lever-bestelbonnen + verwerking, postverdeling...)Foto’s maken van tweedehandswagens + beheer website en social mediaOrganisatie keuringen  
OfficeCarPart-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratieve krak- management assistant (Ned, Eng, Frans!)

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve krak- management assistant (Ned, Eng, Frans!) Waar moet je zijn? Beerse Takenpakket Database up to date houden + opvolgen en aanmaken klantdossiersJij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenRechterhand management teamKlanttevredenheid waarborgenOrganisatie vergaderingen, evenementen, zakenreizen ...Vertalen van documenten (Ned, Eng, Frans)Externe en interne communicatie organiseren: Nieuwsbrieven, verslagen, ... + verwerkingAdministratie all day long: bestellingen, postverdeling, mailing, aankooporders...Ondersteuning bij onboarding nieuwe collega's  
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Management Assistant

Herentals, België

Vivaldis Office is op zoek naar MANAGEMENT ASSISTANT! Waar kom je terecht?📍 Een bouwbedrijf te Herentals Als rechterhand van de CEO ziet je dag er als volgt uit: Je beheert de agenda van de CEO, inclusief het inplannen van afspraken, vergaderingen,..Je zorgt voor een efficiënte indeling van de CEO en houd rekening met deadlines en prioriteitenBeheer en filter van inkomende communicatie, e-mails, telefoongesprekken en post voor de CEOJe beheert vertrouwelijke documenten, dossiers en correspondentie en zorgt voor de nauwkeurige archivering van belangrijke informatieJe neemt nauwkeurige notities tijdens vergaderingen, besprekingen van bouwbijeenkomstenOrganiseer en faciliteer vergaderingen, conferenties en evenementen waarbij de CEO betrokken isOndersteun de CEO bij specifieke projecten en initiatieven. Coördineer projecttaken, houd deadlines in de gaten en communiceer de voortgang aan alle betrokken partijen
OfficeConstructionFull-timeFixed contract

Management assistant

Wommelgem, België

Voor onze klant in Wommelgem, een dienstenchequeskantoor, kijken we uit naar een management assistant.   Als management assistant zal je deel uitmaken van een enthousiast team medewerkers, waar je de administratie tot in de puntjes doorgrondt.   De functie: Inkomende calls beantwoorden, events organiseren, bezoekers ontvangen, meetings opvolgen, stock- en patrimoniumbeheer, dataverwerking, ..Je laat de interne werking van het kantoor op kruissnelheid draaien.Je ondersteunt de zaakvoerder en je zet enthousiast je tanden in uitdagende taken.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Managementassistent

Kampenhout, België

Voor een bedrijvencentrum in Kampenhout zijn we op zoek naar een Management Assistent. Het is een bedrijvencentrum waar meerdere bedrijven zijn gevestigd van finance en pharma tot de eventsector. Deze verschillende bedrijven worden deels of volledig ondersteund door het administratieteam op vlak van administratie en boekhouding.   Als Management Assistant vervul je een veelzijdige functie: Boekhouding: Opstellen van verkoopfacturen, ingeven van aankoopfacturen, betalingen, archiveren en klassement, ondernemingsadministratieHR: Hierbij beheer je zowel het administratief als het boekhoudingsniveau:Payroll en employee benefitsVoorstellen en contracten opmaken, in dienst en uit dienstAanspreekpunt personeelHR policy, bv. structureel telewerk, welzijnsbeleidRekrutering ondersteunenSales support: project en budget opvolgingAssistent(e) van de directie: Afspraken inplannen en mailbox
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Management Assistent

Tongeren, België

Voor een klant in Tongeren, actief in transport zijn we op zoek naar een Management assistent. Jouw takenpakket ziet er als volgt uit: HR Administratie: Contacten met sociaal secretariaat, hulplijn personeel, sociale documenten opstellen, opmaak arbeidsovereenkomsten, loonadministratie, etc.Ondersteuning financiële administratie: Afhandelen betalingen, verwerken verkoopfacturen, debiteurenbeheer, etc.Office management: Voorraadbeheer, agendabeheer, organiseren van bijeenkomsten, etc.
OfficeTransportFull-timeFixed contract

Management Assistant

Watermael-Boitsfort, Belgique

Notre client est un cabinet d'avocat prestigieux situé au sud de Bruxelles. Nous sommes à la recherche d'une Management Assistant I Personnel administratif I Parajuristes Vos tâches : Gérer les agendas des avocatsGestion de voyages (vols, hôtel, taxi,...)Gestion des séminaires et conférences à l'étrangerGestion des dépensesGestion des time-sheets, salles de réunion, ...Aide générale aux avocats dans leurs tâches administratives& bien plus...    
OfficeServicesFull-timeFixed contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter